برگزاری مسابقه بزرگ دوهمگانی با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده

اختتامیه برنامه های دهه کرامت کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با برگزاری مسابقه دوهمگانی به ایستگاه آخر رسید .
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در روزهای پایانی دهه کرامت کانون ورزشی خدمت رضوی اسلامشهر با مشارکت ادارات اسلامشهر اقدام به برگزاری مسابقه دو همکانی ویژه آقایان در بین شهروندان اسلامشهری نمود.
این مسابقه با شعار “ورزش برای همه ”  با حضور خانواده های معظم شهدا ء، مسئولین و مدیران شهری و خادمیاران خدمت رضوی  برگزار شد و در آن ۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه  مسیر ۵کیلومتری از میدان قائم تا بوستان الغدیر را پیمودند .
در پایان این مسابقه از مادر شهید لک تقدیر بعمل آمد و به نفرات اول تا سوم جوایز نفسی اهدا و به ۲۰نفر از  شرکت کنندگان به قید  قرعه هدایایی تقدیم شد.
پرچم گردانی، اهدا تبرکی و حضور تیم های ورزشی اعم از ووشو باشگاه سیمرغ، تیم ورزش زورخانه ای حیدر کرار و تیم ژیمناستیک عصر جدید  از جمله برنامه هایی بود که در حاشیه این مراسم اجرا شد .
لازم بذکر است این مراسم با همکاری کانون خدمت رضوی اسلامشهر، ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر، دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر، اداره ورزش و جوانان، و هیئت دومیدانی استان تهران برگزار شد .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مسابقه بزرگ دوهمگانی با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده

مطلب پیشنهادی

شور و شوق وصف ناپذیر در تکیه اعظم مکتب العباس (ع) با حضور خادمیاران

تکیه اعظم مکتب العباس (ع)، از بزرگترین و مشهورترین تکایای آذری زبان ها در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *