برگزاری مراسم هیئت خدام الرضا(علیه السلام) منطقه یک تهران

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه یک بیاد خادم الرضا(ع)، مرحوم حاج محمود ازگلی در مراسم هیئت خدام‌الرضا(ع)شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم هیئت خدام‌الرضا(ع) به همت کانون ورزشی منطقه یک و شمیرانات با حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی منطقه یک تهران و شمیرانات و جمعی از مردم محلی در مسجد الرضا (ع) دانشگاه پیام نور مرکز برگزار شد، شرکت کنندگان با راهپیمایی صبحگاهی و حضور بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، همراه با پرچم متبرک رضوی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مراسم با قرائت زیارت عاشورا توسط رضا عبدالله زاده، مسئول کانون تبلیغ دینی منطقه یک، آغاز شد و حجت الاسلام و المسلمین علیزاده به سخنرانی پرداخت.

وی در بیانات خویش به « ارزش خدمت گزاری و حفظ شئونات کامل اخلاقی در مسیر خدمت به ساحت مقدس اهل بین پیامبر (علیهم السلام) با اخلاص و تقوا» اشاره کردند.

پس از آن، با توسل به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و ائمه هدی (علیهم السلام) توسط مداح احمد طاهری، یاد و خاطره خادم الرضا (علیه السلام) و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) مرحوم حاج محمود ازگلی را که از خادمیاران فعال کانون تبلیغ دینی منطقه یک و شمیرانات و مداح سایر هیئات شمال تهران بوده اند، هم گرامی داشته شد.

در این مراسم از میهمانان بر سر سفره کرامت اهل بیت (ع)، پذیرایی شد.

انتهای پیام/خبرنگار علی مرآتی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مراسم هیئت خدام الرضا(علیه السلام) منطقه یک تهران

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم سوگواری شهادت شیخ الائمه در معیت پرچم‌ رضوی

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *