برگزاری محفل دعای توسل با یاد شهدای دفاع مقدس در شهرستان قدس

با مشارکت خادمیاران رضوی مراسم هفتگی دعای پرفیض کمیل همراه با یادواره سه تن از شهدای هفته در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم دعای پرفیض توسل با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، هیئت سید الشهدا(ع)، بسیجیان، ایثارگران و هیئت خدام الرضا(ع) شهر قدس همانند سه شنبه هفته‌های گذشته همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره شهدا در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهرستان قدس برگزار شد.

مراسم این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهید اکبر خانی اصفهانی، شهید حسین محمدی و شهید حسن علی با حضور خانواده معزز شهداء و ایثارگران، خادمیاران رضوی، اقشار مختلف مردم و دلدادگان مکتب ایثار و شهادت برگزار شد و در این مراسم خادمیار جانباز علی نعیمی از ایثارگران دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از حضور رزمندگان و شهدای شهرستان قدس در جبهه های حق علیه باطل یاد و خاطره هم رزمان شهیدش را گرامی داشت و شرکت کنندگان از سخنان حجه السلام عابدی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) بهره‌مند شدند.

این مراسم که با استقبال شرکت کنندگان از پرچم متبرک حرم مطهر رضوی آغاز شده بود با دعا برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین و نابودی اسرائیل پایان یافت.

برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء، اجرای کارگاه نقاشی برای کودکان شرکت کننده در این مراسم با موضوع آزادی قدس و نابودی اسرائیل غاصب و پذیرایی از شرکت کنندگان با نذری متبرک از دیگر برنامه های اجراء شده در این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری محفل دعای توسل با یاد شهدای دفاع مقدس در شهرستان قدس

مطلب پیشنهادی

طبخ و توزیع ۸۸۸ پرس غذا در آستانه سالروز میلاد امام مهربانی ها

در آستانه سالروز میلاد امام مهربانی ها ۸۸۸ پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی منطقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *