برگزاری شب خاطره زنان مقاومت در پاسداشت و تکریم مادران و همسران شهدای منطقه ۱۶ 

مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا همزمان با چهارشنبه های امام رضایی به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، سومین شب خاطره رزمندگان و ایثارگران منطقه ۱۶، به همت کانون های خدمت رضوی منطقه و ستاد مردمی شهدای منطقه که به روایتگری زنان ایثارگر و تکریم بیش از ۴۰ تن از مادران و همسران شهدای این منطقه و مناطق دیگر اختصاص یافته بود با حضور مسئول کانون های ایثار و شهادت استان تهران و فرمانده سپاه ناحیه شهید رجایی تهران و استقبال از اهالی این منطقه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

اجرای مراسم صلوات خاصه با حضور پرچم حرم مقدس رضوی، پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه مقام مادران شهدا، گفتگو با مادر شهید مسلم فراهانی و زن ایثارگر فعال منطقه، اجرای سرود توسط نوجوانان، مداحی به مناسبت روز وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم بیش از ۴۰ تن از مادران و همسران شهدا از اجزای مختلف این ویژه برنامه بود.

همچنین پذیرایی میهمانان در ابتدا و انتهای مراسم توسط خادمیاران رضوی منطقه ۱۶، حکاکی متون مذهبی و انقلابی بر روی لیوان جهت اهدا به میهمانان و برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات عفاف و حجاب از بخش های جانبی مراسم تکریم مادران و همسران شهدای منطقه بود.

انتهای پیام / مصطفی محسنی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری شب خاطره زنان مقاومت در پاسداشت و تکریم مادران و همسران شهدای منطقه ۱۶ 

مطلب پیشنهادی

هیئت خدام الرضا(ع)/ برگزاری مراسم سوگواری در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق(ع) در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *