برگزاری سلسله نشست‌های وبیناری با حضور اساتید و متخصصان توسط کانون رضوی منطقه ۸ تهران

خادمیاران رضوی کانون علمی منطقه ۸ تهران با تدارک سلسله نشست‌های وبیناری عمومی و تخصصی، هدیه‌ای از جنس آگاهی را تقدیم جامعه محبان امام مهربانی‌ها کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، در ایام دهه کرامت و به همت خادمیاران کانون علمی منطقه هشت (ثامن) تهران، سلسله نشست‌های وبیناری «عالم آل محمد(ص)» با موضوع تبیین آموزه‌های حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) برگزار شد.

این نشست‌ها با تلاش خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه هشت (ثامن) تهران، با دعوت از تعدادی از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، سیره عملی زندگی و اندیشه‌های والای امام رضا(ع) برای دوست‌داران و پیروان آن حضرت تبیین شد.

این ۸ نشست که با عنوان «عالم آل محمد(ص)» برگزار شد و حضور در جلسات آن برای تمامی علاقه‌مندان به این مباحث آزاد بود، به موضوعات مختلفی نظیر «سیره علمی امام رضا(ع)»، «مناظرات امام رضا(ع)»، «بررسی آموزه‌های درمانی حضرت، طب‌الرضا(ع)»، «سیره زندگی امام رضا(ع)» و موارد مشابه پرداخت که با استقبال نسبتا خوب کاربران فضای مجازی مواجه شد.

لازم به ذکر است، عنوان «وبینار» به برگزاری سمینار تحت وب اشاره دارد و به عبارتی دیگر سمینار یا همایشی است که با استفاده از اینترنت و به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علت گرایش به برگزاری وبینار، این است که نیازی به اجاره مکان و حضور فیزیکی نیست؛ همچنین شرکت‌کنندگان از هر کجای دنیا می‌توانند درچنین گردهمایی حضور داشته و با نشستن در منزل خود، به مطالب وبینار دسترسی داشته باشند.

امروزه تمایل به برگزاری وبینار در سطح جهانی رو به افزایش است.

ارائه‌دهندگان این نشست‌ها و پنل‌ها، افرادی نظیر «خانم یاسینی» دانشجوی دکتری رشته ادیان و مدرس علوم دینی و قرآنی، «حجت‌الاسلام علی ثقفی»، «عباس عرافی نظری» دانش‌آموخته دانشگاه عالی دفاع ملی، «حجت‌الاسلام محمد لطفی‌زاده» پزشک، «خانم رضوی» کارشناس طب مکمل درمان بودند.

همچنین در کنار برگزاری این نشست‌های عمومی، وبیناری تخصصی با موضوع «آشنایی با روش‌های نوین تدریس» توسط «حسن ملکی» کارشناس ارشد علوم تربیتی در تاریخ ۲۵ خرداد ماه و ملقب به «چهارشنبه‌های امام رضایی(ع)» برگزار شد که شرکت در آن برای تمامی اساتید حق‌التدریس دانشگاه‌های سراسر کشور رایگان بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری سلسله نشست‌های وبیناری با حضور اساتید و متخصصان توسط کانون رضوی منطقه ۸ تهران

مطلب پیشنهادی

۸ روز خدمت/ خدمتی خاص برای خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران

خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران در راستای اجرای طرح منادیان عدالت در دهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *