برگزاری روضه خانگی در منزل شهید اکبر ترابی

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ١۴ تهران، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان و در معیت پرچم متبرک رضوی در منزل شهید ۱۶ ساله ی دانش آموز، شهید اکبر ترابی حاضر شدند و با برپایی روضه خانگی یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی داشتند.
قرائت دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و ایراد خاطرات شهید از جانب مادر مکرمه ی ایشان از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
شهید اکبر ترابی پنجم خرداد ۱۳۴۶، در تهران چشم به جهان گشود. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام در بیست و هفتم بهمن ۱۳۶۱، با سمت تیربارچی در فکه بر اثر اصابت ترکش خمپاره توسط نیروهای عراقی شهید شد. مزار او در قطعه ۲۸ بهشت زهرای تهران واقع شده است.
در پایان مراسم خادمیاران با اهدا تمثال سردار دلها، نمک و نبات متبرک رضوی و بسته فرهنگی به پدر و مادر شهید از ایشان تقدیر کردند.
در این مراسم از مهمانان با کیک یزدی پذیرایی شد. با توجه به شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراسم با حضور حداقل افراد برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری روضه خانگی در منزل شهید اکبر ترابی

مطلب پیشنهادی

لبخند رضایت بخش کارجویان در مشاوره های کارآفرینی همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی

میز خدمت کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران در محل دفتر کانون‌های خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *