برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید پاشاپور با حضور خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید اصغر پاشاپور، روز پنجشنبه ۱۴ بهمن با حضور خادمیاران منطقه ۱۴ تهران در فرهنگ‌ سرای بهمن برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، دومین سالگرد شهادت شهید اصغر پاشاپور روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با رعایت کامل شیوه‌نامه ‌های بهداشتی و با حضور خادمیاران کانون ایثار و شهادت و کانون عمومی دارالمومنین تهران در معیت پرچم های متبرک حرمین امیر المومنین(ع)، امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، امام موسی کاظم(ع)، امام رضا(ع) و حضرت زینب(س) و خانواده های شهدا در مرکز همایش ‌های بین‌المللی شهید سید مرتضی آوینی فرهنگ‌ سرای بهمن برگزار شد.
شعرخوانی توسط صابر خراسانی، مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت(ع) احمد واعظی، سخنرانی، تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا و تقدیم تبرکی حرم امام رئوف(ع) به تمامی خانواده های شهدای حاضر در این مراسم توسط خادمیاران از جمله برنامه های این مراسم بود.
شهید مرتضی پاشایی ۳۱ شهریور ۱۳۵۸ در شهرری تهران به دنیا آمد. از اولین نفراتی بود که به همراه حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفت و نهایتا روز ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ پس از گذشت یک ماه از شهادت سردار سلیمانی در حلب سوریه به فرماندهان و همرزمان شهید خود پیوست.
پیکر مطهر او که به دست تروریست‌ های تکفیری ربوده شده و سر از بدنش جدا شده بود، همزمان با نخستین شب ماه رجب و مصادف با پنجم اسفند ماه ۹۸ به کشور بازگشت.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید پاشاپور با حضور خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

اردوی زیارتی فرهنگی به دیار آشنا/ سفر به قم و جمکران

خادمیاران کانون محله ای مسجد حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) به مناسبت ایام دهه کرامت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *