برگزاری دوره پروپوزال نویسی توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

به همت خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران دوره پروپوزال و پایان نامه نویسی ویژه رشته های علوم انسانی برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، پروپوزال نویسی، هم یک دانش و هم یک مهارت و البته یک هنر است. دانش پروپوزال نویسی مستلزم دریافت آموزش و کسب مهارت و هنرمندی در نگارش آن نیز، مستلزم کسب تجربه و ورود عملی به آن است. با توجه به این که اخذ مدرک تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و در برخی از رشته ها در مقطع کارشناسی مستلزم نگارش پایان نامه است و قبل از نگارش پایان نامه نیز نگارش پروپوزال نیاز است، خادمیاران کانون علمی دارالمومنین تهران تصمیم گرفتند تا یک دوره پروپوزال و پایان نامه نویسی ویژه رشته های علوم انسانی را به صورت آنلاین برگزار کنند.
این دوره به صورت مجازی برگزار می شود و در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست.
مدرس دوره خانم مومن دوست، مدرس دانشگاه و برگزیده گرنت پژوهشی بنیاد نخبگان در حوزه موضوعی روش تحقیق می باشد. تا کنون ۲ جلسه از این دوره ۷ روزه برگزار شده است. شرکت در این دوره برای عموم مردم آزاد و رایگان بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دوره پروپوزال نویسی توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

اقدام مومنانه توسط خادمیاران منطقه ۶ بمناسبت دهه کرامت

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران شور و اشتیاق و حال امام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *