برگزاری دوره های مهارت آموزی کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران، دوره های جدید مهارت آموزی ویژه بانوان را آغاز کرد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از برپایی دوره های جدید مهارت آموزی خبر داد و گفت: دوره های کیک پزی، خیاطی، بافتنی، جواهردوزی و زیورآلات توسط مربیان باتجربه آغاز و با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی اظهار داشت: بعد از مدت ها اقدام و هماهنگی، کارگاه فنی و حرفه ای آموزش کیک و شیرینی کانون کارآفرینی و اشتغالزایی با همکاری مرکز تولید کیک و شیرینی کوکیت، به صورت رایگان ثبت نام و شروع به آموزش خواهران علاقمند کرد.

مقدم گفت : با توجه به اینکه نکات اساسی و حرفه ای تولید کیک و شیرینی در این دوره ارایه خواهد شد، پیش بینی می شود هنرجویان این کارگاه بعد از گذراندن دوره، موفق به کارآفرینی در حوزه کیک و شیرینی شوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: میزهای خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال همزمان با چهارشنبه های امام رضایی هر هفته برپا و به مراجعین در راستای کارآفرینی خدمت رسانی می کند.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در آخر به برگزاری جلسات هماهنگی ماهانه خادمیاران این کانون اشاره کرد و گفت: دو جلسه با خادمیاران، مدیران کسب و کارها و کارآفرینان برگزار شد و برنامه ریزی های لازم برای فعالیت های بعدی انجام شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دوره های مهارت آموزی کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

برپایی میزهای خدمت و غرفه های فرهنگی و هنری در جوار مزار شهدا

در آستانه‌ی میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، بانوان کانون تعلیم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *