برگزاری دوره خطاطی/ خدمتی از خادمیاران کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

دوره های خطاطی زیر سایه شمس الشموس به همت کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، زینب خدایی مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران اظهار داشت: یکی از جنبه های مثبت شخصیت هر فرد، دست خط او و زیبایی آن از نظر خوشنویسی می باشد، بطوریکه همیشه انسان ها درست یا نادرست از روی ظاهر درباره دیگران قضاوت می کنند، در نتیجه یکی از پارامترهایی که اغلب مورد توجه قرار می گیرد، خوشنویس بودن فرد در نظر دیگران است. حال آنکه امروزه همه ی افراد با خودکار می نویسند و هرکسی نیاز به نوشتن دارد، در نتیجه خوشنویسی با خودکار نکته ای است که بصورت روزمره هر فردی با آن سرو کار خواهد داشت. هرچه این هنر زیباتر باشد، جایگاه فرد در نظر دیگران بهتر خواهد بود.

وی گفت: با عنایت امام رضا(ع) و همت خادمیاران کانون هنر و محصولات فرهنگی دورهای خطاطی نستعلیق با خودکار روزهای سه شنبه ۱۵:۳۰الی۱۷:۳۰ویژه آقایان در سرای محله مهران دایر می شود.

خدایی افزود: روزهای دوشنبه ساعت ۱۴ الی ۱۵ در سرای محله بهاران دوره خطاطی ویژه بانوان برگزار می شود و هنرجویان هزینه را مهمان امام رئوف هستند.

وی خاطرنشان کرد: از فعالیت دیگر کانون ثبت خاطرات امام رضایی است که افراد خاطرات خود را به صورت نوشته، صوت به شماره ۰۹۹۰۱۶۵۳۹۶۴ ارسال و پس از ویرایش در کانال مربوطه ثبت می شود یا در مراسم ها تعریف می شود.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دوره خطاطی/ خدمتی از خادمیاران کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *