برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴

جلسه هم اندیشی مسئولین کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه هم اندیشی کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران با حضور مسئولین کانون های تخصصی و عمومی، مسئولین کانون های مساجد منطقه و معاونت های منطقه برگزار شد.

در این جلسه رضا رحیمی، مسئول پایش منطقه اصول و سرفصل های پایش مومنانه خادمیاران را بیان کرد. پس از آن مرتضی شکوری معاونت خادمیاری منطقه مواردی را در ارتباط با نحوه جذب یاوران رضوی و نحوه فعالیت و ثبت گزارشات یاوران ایراد داشت.
در ادامه نیز رضا شاهنجرانی معاونت کانون های خدمت رضوی منطقه اهمیت ثبت گزارش ماهیانه فعالیت های انجام شده در سامانه توسط مسئولین کانون ها را یادآور شد و از مسئولین کانون های تخصصی خواست که در حیطه تخصص کانون خود فعالیت داشته باشند و برای انجام فعالیت های عمومی حتما با کانون عمومی منطقه هماهنگ باشند و با همکاری آنها فعالیت های عمومی انجام شود.
همچنین شاهنجرانی از مسئولین کانون ها درخواست کرد که جشنواره خدمت رضوی را به خادمیاران خود یادآور شوند و اگر ایده خلاقانه ای دارند حتما در سامانه ثبت کنند و در جشنواره شرکت نمایند.
در پایان و بعد از صحبت تمام مسئولین کانون ها و اعلام نظر آنان، احکام مسئولین کانون های تخصصی و عمومی و کانون های مساجد منطقه توسط مسئول منطقه، محمدعلی متبحری تقدیم مسئولین شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *