برگزاری جلسه ماهانه کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی اسلامشهر

جلسه ماهانه مشاورین رضوی اسلامشهر در مرکز نخبگان دارا و سارا با حضور مسئولین امور خادمیاری و معاونت کانونهای خدمت رضوی اسلامشهر برگزار شد.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه ماهانه کانون مشاوره و مددکاری با حضور غفاری مسئول کانون مشاوره و مددکاری و با هدف برنامه ریزی جهت ایام ماه محرم الحرام برگزار شد .
جزییات و نحوه ی درمان مشاورین طبق دستورجلسه جدید شیوه نامه، بیان مسائل و مشکلات مشاورین، تحویل مقاله عیدغدیر(ازدواج شیعه و سنی) عواقب و مزایا، بررسی و تغییر عرصه مشاورین غیرفعال توسط امورخادمیاری و شرح وظایف مشاورین خادم الرضا(ع)از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد .
در این جلسه غفاری با بیان این که حضور کانون مشاوره و مددکاری در شهرستان بسیار ارزشمند است، افزود: ما هم باید در انجام وظایف این کانون در پیشگاه خداوند و حضرت رضا(ع) روسفید باشیم و در هر زمان و مکان به مشاوره و مددکاری در عرصه خدمت رضوی شهرستان بپردازیم.
لازم بذکر است در پایان جلسه که در محل مرکز نخبگان دارا و سارا برگزارشد، از استاد و پیشکسوت مشاورین صاحبعلی برزگرزاده  تقدیر بعمل آمد و یادبودی به وی اهدا شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری جلسه ماهانه کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی اسلامشهر

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *