برگزاری جلسه ماهانه کانون خدمت رضوی منطقه هجده تهران

جلسه ماهانه کانون خدمت رضوی منطقه هجده با حضور جانشین کانون خدمت رضوی و مسئولان کانون‌های تخصصی و محله‌ای در محل دفتر کانون خدمت رضوی منطقه هجده برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مسئولان کانون‌های تخصصی و محله ای خدمت رضوی منطقه هجده در دفتر کانون‌های خدمت رضوی منطقه برای ارائه گزارش فعالیتها و دریافت آخرین اخبار مرتبط با اصلاحات انجام شده در چارت جدید منطقه حضور یافتند.

در ابتدای جلسه آیاتی از قرآن کریم توسط سیدرضا منصوری پورمقدم قرائت شد.

منصوری پور مقدم جانشین کانون خدمت رضوی منطقه، ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) از حضور به موقع مسئولان محترم کانون های حاضر در جلسه تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تعدادی از عملکردهای شاخص کانون خدمت رضوی منطقه هجده، مانند تامین مسکن رایگان اجاره ای برای زوج عروس و داماد، توزیع بسته های معیشتی و طبخ اطعام رضوی گفت: مسئولان کانون‌های خدمت رضوی منطقه در هر شرایط و به هر نحوی، میبایست نسبت به ثبت فعالیت های عرصه خود، بصورت کامل و صحیح در سامانه خادمیاری، اقدام و نظارت های لازم را انجام دهند.

در ادامه وی بر اهمیت انتشار و انعکاس اخبار فعالیت های منطقه تاکید کرد و افزود: مسئولان باید گزارش عملکرد روزانه و ماهانه خود را بمنظور تهیه خبر، در قالب اعلام شده توسط مسئول کانون رسانه و فضای مجازی ارائه دهند.

جانشین کانون خدمت رضوی منطقه هجده در بخش پایانی سخنانش ضمن اشاره به اصلاحات ابلاغی انجام شده در چارت جدید کانون و مسئولیت ها و نفرات جدید را معرفی کرد.

در ادامه جلسه مسئولان کانون‌های خدمت رضوی نسبت به ارائه گزارش عملکردی و بیان موضوعات مرتبط با عرصه خدمتی خود اقدام کردند.

انتهای پیام / خبرنگار مهدی کریمی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری جلسه ماهانه کانون خدمت رضوی منطقه هجده تهران

مطلب پیشنهادی

خادمیاران رضوی منطقه نوزده، منادیان عشق و ارادت در قلب پایتخت

دیروز، خیابان‌های تهران غرق در عطر و بوی رضوی و شور و شوق وصف‌ناپذیری بود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *