برگزاری جلسه توجیهی خادمیاران جدید الورود منطقه یک تهران و شمیرانات

کانون های خدمت رضوی منطقه یک تهران و شمیرانات ، آخرین جلسه توجیهی ویژه خادمیاران جدید الورود منطقه را برگزار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، پس از برگزاری جلسات توجیهی خادمیاران جدید الورود در شهر تهران، حسب الامر مسئولین استان تهران آخرین جلسه توجیهی در منطقه یک و شمیرانات ویژه خادمیاران جدیدالورود این منطقه نیز برگزار شد.

این جلسه در سالن اجتماعات شهید چیت سازان اردوگاه شهید باهنر (منظریه) با تلاوت آیاتی روح بخش از قرآن کریم توسط محمد محمودی از خادمیاران کانون قرآن، پخش کلیپ های صلوات خاصه و سرود ملی آغاز شد.

ابوالقاسم سلامت، مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه یک و شمیرانات ضمن خیر مقدم خادمیاران جدید الورود و مسئول کانون های منطقه را در این مراسم گرامی داشت.

سپس حجت الاسلام محمدیان، به عنوان سخنران مراسم، بیاناتی از توفیق نعمت خدمتگزاری به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، خدمت به زائرین حضرت رضا علیه السلام و خدمت به حضرت، بیاناتی ایراد کرد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع خدمت به خاندان نبوت علیهم السلام، به نقش و اهمیت خدمت به دوستداران و زائران این خاندان به ویژه زائران حرم امام رضا علیه السلام و نحوه برخورد با ایشان و رفتار در حرم مطهر رضوی اشاره کرد.

در ادامه، ابوالقاسم سلامت، مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه، جهت آشنایی خادمیاران جدید الورود به معرفی فعالیت های تمامی کانون ها و چگونگی نحوه همکاری با مسئولین مربوطه پرداخت و در ادامه جلسه به پاسخگویی سوالات خادمیاران پرداخته شد.

همچنین پخش کلیپ های انگیزشی و مناسبتی تولیت آستان قدس رضوی، سخنرانان و مداحان در جلسه مورد استقبال و استفاده حاضران قرار گرفت و در پایان مدارک مراجعین جهت ادامه فرایند گزینش دریافت شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری جلسه توجیهی خادمیاران جدید الورود منطقه یک تهران و شمیرانات

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *