برگزاری جلسه توجیهی ارتقاء خدمت خادمیاران منطقه ۳ تهران

جلسه هم اندیشی و آشنایی خادمیاران با کانون‌ ها و عرصه خدمتی‌ در حضور معاون کانون های خدمت رضوی، تخصصی و عمومی استان تهران و مسئولین کانون های تخصصی و عمومی منطقه ۳ در مسجد بقیه الله (عج) انجام شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، نشست توجیهی خادمیاران با حضور مسئولین کانون های تخصصی و عمومی منطقه ۳ و مصطفی متولیان مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه در مسجد بقیّه اللّه (عج) واقع در خیابان ملاصدرا برگزار شد.

در ابتدای جلسه کلیپی با بیانات رهبر انقلاب مدظله العالی راجع به اخلاص و ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی پخش شد، سپس با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام حال و هوای معنوی به خود گرفت، اجرای سرود ملی و مداحی از دیگر برنامه ها بود.

مهدی اسمعیلی مسئول کانون خبر و فضای مجازی استان تهران ضمن خیر مقدم به خادمیاران جدید، بر لزوم اخلاق مداری میان خادمیاران رضوی تاکید کرد و گفت: خادمیار باید در همه جوانب مخصوصا حیطه ی اخلاقی الگوی مناسب برای افراد جامعه باشد.
وی درباره نحوه ی چارت سازمانی در آستان قدس افزود: کانون های خدمت زیر نظر بنیاد کرامت هستند که بنیاد کرامت نیز زیر نظر آستان قدس فعالیت می کند.

وی بیان کرد: طبق منشور هفت گانه ای که حضرت آیت الله خامنه ای به تولیت وقت آستان قدس آیت الله رئیسی دادند ، برای این که همه بتوانند از رنگ و بوی خدمت رضوی بهره مند شوند ، کانون های خدمت رضوی در سطح استان ها تشکیل شد و از سال ۹۷ ، به علت تقاضای بسیار بالا و نزدیک به ۷ هزار نفر برای خادمیاری ، دیگر امکان جذب خادمیار وجود نداشت و جذب یاوران رضوی در دستور کار قرار گرفت.

اسمعیلی تاکید کرد: برای حضور و فعالیت در کانون های خدمت رضوی در استان هیچ شرطی وجود ندارد، اما جهت انتخاب شیفت و کشیک خدمتی در حرم مطهر پیش شرط هایی مطرح شده که از جمله‌ی آن ها، میزان سن آقایان نباید بیشتر از ۶۵ سال و برای بانوان نیز فقط شرط داشتن مدرک دیپلم و عدم دارا بودن آرایش ثابت لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور خادمیاران در دو مراسم میلاد امام رضا(ع) و شهادت ایشان با لباس خدمت در هیئت خدّام الرضا که به میزبانی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان برگزار می شود، الزامی است.

در پایان جلسه، ضمن قدردانی از مسئولین کانون های خدمت رضوی منطقه ۳ تهران و خادمیاران فعال، مدت زمان لازم جهت دعوت به مصاحبه‌ی گزینشی اعلام و نحوه انتخاب عرصه خدمتی‌ و معرفی کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در راستای بهبود خدمت رسانی و آشنایی بیشتر خادمیاران با فعالیت هایی که می توانند در آنها شرکت داشته باشند، توضیح داده شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری جلسه توجیهی ارتقاء خدمت خادمیاران منطقه ۳ تهران

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *