برگزاری جشن آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن العسگری(عج) در قرچک

خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را گرامی داشتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ ۹ ربیع الاول آغاز امامت و ولایت حضرت حجت بن الحسن، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است و به همین مناست به همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان قرچک و حضور بانوان خامیاران رضوی جشن باشکوهی برگزار شد.
جشن آغاز امامت امام زمان (عج) که به مدت دو ساعت در پارک بانوان منطقه زیباشهر شهرستان قرچک برگزار شد، با قرائت قرآن کریم، پخش مولودی، سخنرانی با محوریت امام شناسی و فلسفه حجاب، غرفه مهدالرضا و پذیرایی همراه بود.ابریشم عزیزی سخنران مراسم با بیان اینکه پیشینه حجاب در ایران به قبل از اسلام برمیگردد و حجاب با ورود اسلام در ایران آغاز نشده است اظهار داشت: این سخن که ایرانیان به اجبار اسلام را پذیرفتند کاملا اشتباه است، چرا که یک نمونه آن که همین حجاب باشد، نشان می دهد که بسیاری از احکام اسلامی از قبل از اسلام در ایران زمین اجرا می شده و با ورود اسلام کامل تر گردیده است و مردم ایران به دلیل سیرت پاکی که داشته اند اسلام را با طیب خاطر پذیرفتند و احکام دینی همچون حجاب در آن کامل تر شکل گرفت. این که در سده اخیر بی حجابی سیر صعودی داشته به دلیل هجمه های دشمنان علیه اسلام می باشد.


وی همچنین با اشاره به داستان غیبت امام زمان (عج) و نحوه شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت امام یازدهم در دوران حیات شریف خود زمینه را برای مفهوم غیبت آماده کردند و غیبت صغری در سن پنج سالگی حضرت حجت بن الحسن (عج) انجام شد و سپس غیبت کبری صورت پذیرفت.


عزیزی ادامه داد: در تحولات اخیر کشور ریاست محترم جمهور شجاعانه در سازمان ملل متحد در جهت احقاق حقوق سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام کرده که حرکت افتخارآمیزی بوده و قابل تقدیر است اما با اتفاقات اخیر که داخل کشور رخ داد و فضای مجازی به شلوغی و اغتشاش آن دامن زد، این اتفاق متاسفانه کم رنگ شد.
وی در خاتمه تصریح کرد: چنانچه مثلث شوم ترکیه، اسرائیل و آذربایجان بتوانند منطقه زنگزور را تصرف کنند، ناتو رسما وارد دریای خزر شده و پروژه از قبل طراحی شده که همان درگیری ناتو با ایران و تجزیه کشور باشد استارت خواهد خورد.
این مراسم با همخوانی دعای فرج، پخش مولودی، پذیرایی با شیرینی و شربت ادامه داشت. همچنین غرفه جداگانه ای برای کودکان و نقاشی و نگارش دلنوشته های آنان تدارک دیده شده بود تا خاطره خوبی در کودکان و نوجوانان باقی بماند.
شایان ذکر است که مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیون ریال برای این برنامه توسط کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان قرچک هزینه شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری جشن آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن العسگری(عج) در قرچک

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *