برپایی چایخانه حضرتی شهرستان قرچک در روز شهادت مادر سادات

آخرین روز فعالیت این دوره چایخانه رضوی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در میدان امام خمینی قرچک

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران شهرستان قرچک در روز شهادت بی بی دو عالم در چایخانه حضرت رضا(ع) و غرفه های گوناگون خدمت رسانی کردند.

در روز شهادت حضرت صدیقه کبری خادمیاران و یاوران رضوی در چایخانه حضرتی واقع در میدان امام خمینی دور هم جمع شدند و پس از گرفتن اذن خدمت از امام رئوف، فعالیت خود را آغاز کردند.

علی رحمانی جانشین و مسؤل امور مالی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک گفت: چایخانه حضرتی برپا شده به مدت ۴ روز در این‌ مکان بصورت ثابت فعالیت داشته و در این روزها علاوه بر چای و دمنوش، آش رشته و عدسی و آش شله قلمکار هم بین عموم مردم توزیع شده است.

رحمانی افزود: هزینه این چهار روز چایخانه بالغ بر ۶۰ میلیون تومان شده است که صرف نصب اسپیس، چادر، سیستم صوتی و خرید مواد لازم برای پخت آش، عدسی و ظروف یکبار مصرف شده است.

در انتهای کار چایخانه مجید بیرامی مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک از زحمات کلیه کسانی که در این چند روز در چایخانه و غرفه های میز خدمت مشغول فعالیت و خدمت رسانی بودند تقدیر و تشکر کرد.

بیرامی عنوان داشت: کار کردن زیر این خیمه لیاقت می‌خواهد که هرکسی لایق آن نبوده و نیست و شما بزرگوارانی که اینجا هستید منتخب امام رضایید که انتخاب شده اید تا به نیابت از ولی نعمتمان در ایام سوگواری مادر بزرگوارشان به مردم خدمت رسانی کنید.

وی ادامه داد: همه ما خادمین برای اشاعه فرهنگ رضوی نماینده و مبلغ هستیم و باید این فرهنگ را در ابتدا بین خانواده خود و در ادامه بین اقوام و دوستان تبلیغ کرده و آنها را هم در این امور خیر دخیل کنیم.

در ساعت ۸ شب پس از قرائت صلوات خاصه خادمان مشغول جمع آوری سازه و تجهیزات شدند.

انتهای پیام/ خبرنگار رضا کریمیان

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی چایخانه حضرتی شهرستان قرچک در روز شهادت مادر سادات

مطلب پیشنهادی

میزبانی خادمیاران استان تهران از نمازگزاران در نماز جمعه

به همت خادمیاران رضوی استان تهران از نمازگزاران در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *