برپایی چایخانه حضرتی در منطقه ۶ تهران

به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در سالروز شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) عطر چای رضوی را در جمع عزاداران حضرت در میدان ولیعصر (ع) پراکنده شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران همزمان با سالروز سوگواری شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در میدان ولیعصر اقدام به برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) کردند.

خادمیاران حضرت به تبعیت از ولی نعمتشان با پخش مداحی و نواهای امام رضایی (ع) با روی گشاده و مهربان، حال و هوای صحن و سرای بارگاه امام رئوف را برای عاشقان آن حضرت ترسیم کردند.

این مراسم از ساعت ۱۶ شروع و تا ساعت ۲۰ ادامه داشت و با توزیع ۴۰۰۰ لیوان شربت، ۱۷۰۰ لقمه فلافل، ۳۰۰ کاسه آش شله قلمکار، ۱۰۰ بطری آب معدنی و ۱۵ کیلو نارنگی پذیرای رهگذران شدند.

با صلوات خاصه و نوای امام رضا(ع) سرتاسر میدان ولیعصر(ع) رنگ و بوی رضوی به خودش گرفت و چشمان هر عاشقی را به خود جلب کرده بود و دلها را روانه بارگاه امام رئوف کرد.

این اقدام مومنانه با همت ۲۵ خادمیار و یاور رضوی کانون عمومی و همکاری سایر کانون‌ها باهزینه مبلغ ۱۸ میلیون صورت گرفت که همگی تقدیم ولی نعمتان امام رضا(ع)، امام مهربانی ها شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی چایخانه حضرتی در منطقه ۶ تهران

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *