برپایی میزهای خدمت توسط خادمیاران رضوی منطقه ۶

به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در چهارشنبه های امام رضایی میز خدمت در مسجد امیر المومنین علیه السلام برپا شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران رضوی کانون های کارآفرینی و اشتغال، حقوقی و قرآنی خدمت رضوی منطقه ۶ تهران اقدام به برپایی میز خدمت در مسجد امیرالمومنین علیه السلام کردند.

دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در این باره گفت، میز خدمت با محوریت خدمت رسانی به ساکنین و نمازگزاران منطقه از ساعت ۱۶ تا بعد از نماز مغرب و عشاء برپا شد و خادمیاران رضوی میزبان کودکان، مردان و زنان نمازگزار و رهگذران بودند.

بر اساس این گزارش،میز خدمت مشاوره حقوقی در زمینه های دعوی بین المللی از سوی ایران در مجامع داوری لاهه توسط یکی از نمازگزران بابت حمایت از غزه و هلوکاست، مشاوره کارشناسان حقوقی در مورد تنظیم سند و مشکلات دعاوی حقوقی، مشاوره اشتغال زایی توسط کانون کارآفرینی و اشتغال همچنین رنگ آمیزی و نقاشی کاربرگ با موضوع فلسطین، پرسش و پاسخ قرآنی در قالب بازی و مسابقه و اهدای جایزه، آموزش قرآن در سه سطح روخوانی، روانخوانی، صحت نماز و تدبر توسط کانون قرآنی از برنامه های میز خدمت رضوی بود.

در پایان خدمت رسانی، فضای مسجد امیرالمومنین علیه السلام معطر به شمیم رضوی شد و پرچم متبرک حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در بین حاضران گردانده شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی میزهای خدمت توسط خادمیاران رضوی منطقه ۶

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *