برپایی محفل انس با قرآن کریم کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در حضور فرماندار

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی، محفل قرآنی با حضور فرماندار قرچک توسط خادمیاران کانون قرآنی خدمت رضوی شهرستان برگزارشد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محفل انس با قرآن توسط استاد محمد بنیادی از قاریان کشوری و داوران بین المللی، هر چهارشنبه بعداز ظهر بصورت اختصاصی برای بانوان در حسینیه شهدا و بعد از نماز مغرب و عشاء برای برادران در مسجد امام رضا(ع) برپا می شود..

این هفته فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری پس از اقامه نماز در این مراسم شرکت کردند.

حسین فخاری فرماندار و بهروز میری زاده معاون سیاسی امنیتی بازدیدی از دفتر کانون خدمت رضوی قرچک داشته و از نزدیک شاهد فعالیت خادمیاران و یاوران رضوی قرار گرفتند.

مجید بیرامی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک طی گزارش اجمالی، فعالیت کانون خدمت رضوی و خادمیاران را تشریح و عنوان کرد، از خدمات شاخص کانون سلامت برپایی اردوی جهادی پزشکی در روستای ولی آباد بود که به بیش از ۱۰۰ بیمار کم برخوردار خدمات پزشکی ارائه شد.

وی اشاره کرد، عموم مردم شهرستان می‌توانند با هر تخصص و حرفه ای در سطح شهرستان به نیت امام رضا(ع) به همشهریان خود خدمت رسانی کنند.

بیرامی در ادامه بیان داشت، طبق ابلاغیه آستان قدس مقرر شده است تعداد ۸۸۸ چایخانه حضرتی در قالب طرح ملی در سراسر کشور اجرا شود که کانون خدمت رضوی قرچک هم باید یک چایخانه ثابت در سطح شهرستان برپا کند که این امر مشارکت مسؤلان شهرستانی را می‌طلبد.

حسین فخاری فرماندار قرچک گفت : خدا را شاکرم که توفیق حضور در این مجموعه را پیدا کردم و اشاره کرد هر ایرانی به نوعی مدیون امام رضا(ع) است و جایگاه خادمین امام رئوف در سطح شهرستان و بین عموم مردم بطوری است که با وساطت خادمین می‌توان بزرگترین اختلافات را حل و فصل کرد و طرفین دعوی با مشاهده پرچم امام هشتم حتی از قصاص طرف مقابل می‌گذرند و قاتل را عفو می‌کنند و تمامی این کارها از خیر و برکتی است که از جانب امام رضا شامل حال ما و مردم شهرستان شده و این عملکرد ها باید طوری باشد که باعث گسترش فرهنگ رضوی بین عموم شود.

وی اشاره کرد با توجه به اینکه نذورات جذب شده در سطح شهرستان بین نیازمندان توزیع می‌ شود می‌توان با اعتماد سازی، جذب نذورات خوبی از خیرین داشت .

بهروز میری زاده معاون سیاسی امنیتی بیان داشت: ما در سطح شهرستان هفته ای با نام هفته فرهنگی داریم که در این حوزه می‌توانیم از ظرفیت کانون و خادمیاران استفاده کنیم.

وی گفت: دفتر کانون سند راهبردی و چشم اندازی از فعالیت های آتی خود را جهت برنامه ریزی آینده ارائه کند تا در شورای اداری مطرح و درصورت امکان مصوب شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی محفل انس با قرآن کریم کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در حضور فرماندار

مطلب پیشنهادی

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *