برپایی ضیافت افطاری ساده توسط خادمیاران رضوی شهرقدس

به همت کانون خدمت رضوی شهرقدس سفره افطار ساده همراه با اقامه نماز جماعت و جمع خوانی صلوات خاصه گسترده شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همت کانون خدمت رضوی شهرقدس سفره افطاری ساده با کمک خادمیاران و خیرین گسترده شد.
آغاز این محفل با اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه همراه بود و پس از صرف افطار با مدیحه سرایی خادم الرضا و جمع خوانی صلوات خاصه ادامه داشت و در ادامه با طعام متبرک پذیرایی انجام شد.
قدرت اله کریمی مسوول کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس ضمن خیرمقدم و قدردانی از زحمات خادمیاران اظهار کرد: خدمت به آستان مقدس امام مهربانی ها توسط سفیران حضرت در مناطق مختلف شهر انجام می شود که این امر موجب افزایش همدلی میان خادم و مخدوم شده و برکت این کمک ها بر کمک کنندگان و خیرین نیز تاثیرگذار است.
امام جمعه شهرستان قدس در ادامه با تاکید بر اهمیت استفاده از فرصت های نیک بیان کرد: زمان در حال گذر است و باید فرصت ها حداکثر استفاده را در خدمت رسانی کرد و قدر این خدمت های خاص را دانست.
وی گفت: فرصت خدمت رسانی به خصوص در آستان مقدس امام رضا علیه السلام فرصت ارزشمندی است و هر لحظه باید قدردان خدمت خالصانه بود و شکرگذاری کرد و با شناخت وظیفه از آن در خدمت رسانی به مردم به خصوص در این ماه بندگی تلاش کرد.
این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرقدس ، وحید گلیکانی فرماندار، حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای ستادی، مسوولین کانون ها و با حضور مهمانان ویژه برگزار شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی ضیافت افطاری ساده توسط خادمیاران رضوی شهرقدس

مطلب پیشنهادی

خادمیاران رضوی با پرچم امام رضا (ع) آرزوی مادر شهید را برآورده کردند

در حاشیه حضور خادمیاران رضوی در معیت پرچم امام رضا (ع) در گلزار شهدای بهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *