برپایی روضه های خانگی فاطمیه به نیابت از سردار دلها در شهرقدس

 

همزمان با ایام فاطمیه و به نیابت از خادم الرضا شهید حاج قاسم سلیمانی مجالس روضه همراه با بصیرت افزایی در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، ایام فاطمیه همراه با برپایی مجالس عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها یادآوری ایثار و از خودگذشتگی بانویی است که پای ولایت ایستاد و جان خود را در ولایتمداری فدا کرد.
سالیان سال است که مجالس روضه در این ایام با سیاهپوشی خانه ها و حسینه ها و اماکن مذهبی برگزار می شود تا در این محافل معنوی درس بزرگ تاریخ اسلام زنده نگه داشته شود.
این روزها که مقارن با دومین سالگرد شهادت شهدای جبهه مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان شهیدشان شده است، خادمیاران رضوی شهرقدس به نیابت از خادم الرضا شهید سلیمانی که ارادت خاصی به حضرت زهرا سلام الله علیها داشت، مراسم روضه های خانگی برپا می کنند.
این مراسم با نشست بصیرتی به مناسبت تقارن با دهه بصیرت، ترویج سیره و فرهنگ فاطمی و ارائه نکاتی در خصوص تحکیم بنیان خانواده و مهدویت در معیت پرچم متبرک رضوی همراه بود و منازل را با نصب کتیبه هایی از نام مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها و تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کرده تا با گام برداشتن در مکتب سلیمانی که خود نیز پرورش یافته مکتب فاطمی بود، ولایتمداری را در جامعه ترویج دهند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی روضه های خانگی فاطمیه به نیابت از سردار دلها در شهرقدس

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *