برپایی جشن آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرستان قرچک

جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) توسط کانون بانوان و خانواده در مسجد فاطمه الزهرا(س) محله منبع آب شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان قرچک با مشارکت کانون مشاوره اقدام به برپایی جشن بزرگ کردند و از عاشقان اهل بیت و امام زمان با شکلات، شیرینی و شربت پذیرایی و کامشان را شیرین کردند.

ابریشم عزیزی مسئول کانون مشاوره خدمت رضوی شهرستان قرچک سخنرانی در مورد آگاه سازی و چگونگی بهره مندی از قرآن کریم نکاتی را خاطرنشان کرد،

وی به آیه ۵ سوره مبارک قصص اشاره کرده و گفت: وَ نُریدُ اَن نَمُنَ عَلَی الَّذینَ استُضعِفُوا فیِ الاَرضِ ونَجعَلَهُم اَیِمَّهً وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثیِنِ

(ما می‌خواستیم به آنان که در سرزمین به ناتوانی گرفته شده بودند، نعمتهای با ارزش دهیم، وآنان را پیشوایان مردم و وارثان اموال و ثروت ها وسرزمین های فرعونیان گردانیم.)

عزیزی عنوان کرد که عوالم خداوند دارای قواعد و قوانین هستند وکسی نمی‌تواند دیگران را مورد ظلم قرار دهد. ظلم پایدار نخواهد بود و مظلوم همیشه مورد ستم قرار نمی‌گیرد. زمانی خواهد رسید که قدرت دنیا به دست کسانی خواهد افتاد که مستضعف بوده وهمیشه مورد ظلم طاغوتیان و فراعنه زمان قرار داشته اند. این وعده الهی است که با ظهور حضرت مهدی تحقق می یابد. اگر به خدا و روز قیامت و وعده پیروزی حق علیه باطل ایمان داشته باشیم خواهیم دید که روزهای پایانی ظلم در راه است.

وی خاطر نشان کرد، قرآن کریم است که می‌توان تمام دستورات زندگی امید بخش را از آن فراگرفت و راهنمای تمام مردم بوده به شرط آنکه برای هدایت به آن تمسک بجوییم و استفاده از آن را جزء یکی از ضروریات ونیازهای اساسی زندگی خود بدانیم.

کودکان ما قبل از آموزش هر زبان دیگری باید با زبان قرآن آشنا شوند این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه دست به دست هم دهیم ودر صدد داشتن جامعه ای قرآنی بپا خیزیم.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی جشن آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

جشن بزرگ مردمی “با افتخار یه دخترم” با حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران

در هفتمین روز دهه کرامت، خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران در جشن بزرگ میلاد کریمه اهل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *