با حضور خادمیاران کانون‌های رضوی منطقه ۵ تهران کاروان شادی، به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) در سطح محله باغ فیض به راه افتاد

کاروان شادی خودرویی و موتوری در شب سالگرد میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام ، از روبروی آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر (ع) و سیده حمیده خاتون (س) حرکت و مسیرهای مشخصی در سطح شهر را طی کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ با همکاری پایگاه بسیج شهید علی ناطق نوری و تولیت هیأت آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر علیه السلام و سیده حمیده خاتون سلام علیها و شورایاری و مدیریت محله باغ فیض در شب سالگرد میلاد پیام آور رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند گرامی آن حضرت امام جعفر صادق (ع) کاروان شادی را در سطح محله به حرکت در آوردند.
قبل از حرکت کاروان، مرتضی متشرعی در وصف رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به مولودی خوانی پرداخت.


در ایستگاه اول خودروی تزیین شده در روبروی مدرسه دکتر حسابی خیابان ۲۲بهمن مستقر و گروه سرود بشری قطعه ای را اجرا کردند و در ادامه مسیر کاروان روبروی سرای محله باغ فیض نیز توقف داشت.
گفتنی است، در طول مسیر پخش نواهای امام رضایی و مولودی‌ها همزمان با حرکت کاروان، نگاه و ذهن اهالی محل را با خود همراه می کرد.
در انتها کاروان به نقطه آغاز، آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(س) بازگشت و با پخش نوای روح بخش اذان از بلندگوهای نصب شده روی خودرو، از همسفران برای اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء دعوت به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با حضور خادمیاران کانون‌های رضوی منطقه ۵ تهران کاروان شادی، به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) در سطح محله باغ فیض به راه افتاد

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *