با حضور خادمیاران منطقه ۵ کاروان شادی ایران قوی راه افتاد

 کاروان شادی همزمان با ایام الله دهه فجر با همکاری خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع باغ فیض در قالب اجرای سرود و مسابقه در بوستان کاج و ملاصدرا محله باغ فیض برپا شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت اعیاد ماه رجب با همکاری خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ ، شهرداری، سپاه پاسداران، شورایاری و سرای محله باغ فیض کاروان شادی در سطح محله باغ فیض به راه افتاد.

کاروان شادی بعد از اجرای مراسم میهمانی لاله ها و آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای آستان مقدس امامزادگان سید جعفر (ع)وسیده حمیده خاتون (س) و اقامه نماز جماعت از روبروی آستان امامزادگان حرکت کرد و با رسیدن به بوستان کاج و ملاصدرا از بوستان های بزرگ محله باغ فیض، گروه‌های سرود نور مشکات و تواشیح بشری متشکل از نوجوانان به اجرای برنامه پرداخت و سرود یک درخت، شاه مردان و مسیر سبز اجرا شد.

در طول مسیر با پخش نواهای انقلابی و اجرای شاد حجت‌الاسلام والمسلمین احسان جهانی کاروان با استقبال اهالی محله روبرو و شادی در سطح منطقه باغ فیض طنین انداز شد.

همزمان با حرکت کاروان مسابقه‌هایی برای کودکان و نوجوانان نیز برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با حضور خادمیاران منطقه ۵ کاروان شادی ایران قوی راه افتاد

مطلب پیشنهادی

رابط کانون های خدمت رضوی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان قرچک

مجید بیرامی رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان قرچک سخنران پیش از خطبه نماز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *