با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران انجام شد: پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه نماز جمعه تهران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام در معیت پرچم متبرک حرم رضوی در نماز جمعه تهران شرکت کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در روز جمعه ۲۰ خردادماه در ایام دهه کرامت در نماز جمعه تهران حضور یافتند.
خادمیاران رضوی با حضور در قسمت انتظامات ورودی آقایان و بانوان در معیت پرچم متبرک رضوی و اسپند از نمازگزاران با مهربانی استقبال کردند.
نمازگزاران این هفته ، مهمانان امام رئوف بودند و حال متفاوتی با نماز جمعه های دیگر داشتند . این هفته مهمان امام مهربانی از راه دور بودند و با شمیم رضوی و صلوات خاصه و نوای امام رضایی در کنار حال معنوی نماز جمعه حال امام رضایی نیز داشتند .
هر نمازگزار که می خواست وارد شود به استقبال پرچم رضوی می رفت و دلش را راهی صحن انقلاب و پنجره فولاد می کرد.
نمازگزان این هفته حال عجیبی داشتند ، آنها با دلی شکسته که در روز میلاد به حضور آن امام مهربان مشرف نشدند ، با پرچم و اسپند ، امام خود را از دور زیارت کردند و دعا کردند هر چه زودتر به زیارت آقاجانشان ، امام رضا علیه اسلام مشرف شوند و حاجات خود را از پرچم متبرک طلبیدند.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مهمان ویژه غرفه های خدمت رسانی خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ بود که با دیدن پرچم منقلب شده و با بوییدن و بوسه زدن آن ، امام خود را از دور زیارت کرد و حاجات قلبی خود را خواستار شد و از این اقدام خادمیاران رضوی قدردانی کرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران انجام شد: پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه نماز جمعه تهران

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *