با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران انجام شد؛ پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه نماز جمعه کن

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در معیت پرچم متبرک حرم رضوی در آئین سیاسی‌، عبادی نماز جمعه کن شرکت کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در آئین سیاسی،عبادی نماز جمعه کن شرکت کردند.
وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام به معرفی کانون های خدمت رضوی و فعالیت های خادمیاران پرداخت.
وی در سخنان پیش از خطبه ها گفت: به لطف و عنایت ویژه امام مهربانی ها در سطح منطقه حدود ۱۰۰۰ خادمیار و یاور رضوی از بین خود مردم با تخصص های مختلف در حال خدمت به محرومان هستند.
ابراهیم یزدی از فعالیت ۱۹کانون تخصصی و یک کانون عمومی در سطح منطقه خبر داد و افزود خدمت رسانی در این کانونها با همکاری شهرداری، بسیج و گروه‌های جهادی انجام می شود.
وی افزود مهمترین این خدمات در زمان همه گیری ویروس کرونا شکل گرفت که با ایجاد کارگاه های تهیه ماسک و آب میوه طبیعی تازه برای بیمارستانها در کنار مردم بودند.
یزدی گفت سال گذشته منطقه ۵ با یاری امام رضا علیه السلام توانست جزو ۸ کانون برتر استان تهران باشد و کانون‌های حقوقی با بهترین وکلای دادگستری، سلامت، مشاوره و مددکاری و خانواده میزهای خدمت را در مراسم مختلف و چندین بار در مراسم نماز جمعه برپا کردند.
کانون هنری آمادگی برپایی سفره های عقد ساده در کلیه مساجد و اماکن مقدس امامزادگان در محله های منطقه را دارد همچنین کانون تعلیم و تربیت با دایر کردن کلاس های آموزشی در کنار دانش آموزان بوده و سال گذشته حدود ۱۲ تبلت را جهت تسهیل آموزش اهدا کرده است.
در ادامه یزدی اشاره‌ای به برگزاری دوره های آموزش قالی بافی، خیاطی، حسابداری و چرم دوزی و… توسط کانون کارآفرینی و اشتغال در پایگاه شهید روستایی کن داشت.
حجه الاسلام والمسلمین احمد علی قانع، امام جمعه کن نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه کن در باب امامت و ولایت الهی و اینکه مسئولیت توسط خداوند تعیین می شود و روایت زید برادر امام رضا علیه السلام در این باره سخنرانی کرد.
خادمیاران رضوی بعد از اقامه نماز، با در دست داشتن پرچم متبرک حرم علی ابن موسی الرضا (ع) و مداحی امام رضایی دل های نمازگزاران نماز جمعه کن را راهی مشهد الرضا(ع) کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران انجام شد؛  پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه نماز جمعه کن

مطلب پیشنهادی

کاروان ۵۰ نفره خادمیاران راهی قم شد

کاروان زیارتی ۵۰ نفره از خادمیاران، دلدادگان و عاشقان ائمه به قم و جمکران توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *