با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۱ تهران برگزار شد: نخستین جلسه هیات خدام الرضا(ع) کانون خدمت رضوی

نخستین جلسه هیات خدام ارضای (ع) کانون خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران، با حضور مسئولان منطقه، خادمیاران و خانواده های آنان برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و زیارت امین الله آغاز شد، محسن نایبی، دبیر کانون رضوی منطقه ۱۱، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان، گفت: خدمت کردن در منطقه همانند خدمت کردن در حرم امام رضا(ع) است و انشاله همه خادمیاران دست به دست هم دهند تا بتوانیم کارهای بزرگی را در منطقه انجام دهیم.

محمد جعفر غفرانی، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم با بیان اینکه بر اساس آیه ۳ سوره ملک، همه ما در دنیا مورد آزمایش الهی هستیم، <گفت: اگر میخواهید در کارتان مورد رضوان الهی &قرار بگیرید، لازمه اش این است که در هر رده و مقام و منصبی که هستید، در کارهایتان اخلاص داشته باشید و همه کارهایتان را برای رضای خدا انجام دهید.

او ادامه داد: اگر همه ما وظایفمان را بدون توقع، چشمداشت و یک طرفه انجام دهیم و توقع جبران نداشته باشیم، بهترین خادم می شویم.

غفرانی گفت: خادم الرضا(ع) هم باید در قبال خدماتی که انجام میدهد، هیچ توقعی نداشته و در کارش اخلاص داشته باشد اخلاص به این معنی که خداوند متعال به من لطفی را عنایت کرده و من هم آن را به مردم ابراز می کنم.

در ادامه مراسم، جعفر جعفری مداح اهل بیت، با مرثیه خوانی در سوگ شهادت امام هادی(ع) به ذکر مصیبت پرداخت و در پایان برنامه قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و پرچم گردانی اجراشد. برپایی چایخانه رضوی وپذیرایی از اهالی محله از دیگر برنامه های چهارشنبه های امام رضایی منطقه ۱۱ تهران بود.

انتهای پیام/خبرنگار مهدیه تقوی راد

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۱ تهران برگزار شد: نخستین جلسه هیات خدام الرضا(ع) کانون خدمت رضوی

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *