بازسازی و نوسازی اساسی منازل ایتام توسط جهادگران رضوی در شهرستان شهریار

عملیات اجرایی بازسازی و نوسازی منازل خانوادهای ایتام در روستاهای ویره، اسکمان و یبارک توسط خادمیاران کانون جهادی خدمت رضوی شهرستان شهریار پایان یافت.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با حمایت و کمک های مومنانه خیران، منازل تعدادی از خانوادهای نیازمند و ایتام شناسایی شده واقع در روستاهای ویره، اسکمان و یبارک، تحت پوشش اقدامات تعمیراتی جهادگران متعهد و متخصص کانون جهادی خدمت رضوی شهرستان شهریار قرارگرفتند.

درمرحله اول پس از تامین مصالح مورد نیاز، عملیات نصب ۳۷۰ متر ایزوگام در منازل ایتام اجراشد.

درمراحل بعدی طی تلاش های شبانه روزی عملیات بازسازی و نوسازی اساسی منازل ایتام به مدت ۲ ماه تکمیل و به نیابت از امام مهربانی ها، حضرت امام رضا(ع) به صورت آماده جهت بهره برداری تحویل خانوادهای ایتام گردید.

هزینه تقریبی اقدامات انجام شده از سوی کارشناسان جهادی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برآوردشده است.

محسن صمدی مسئول کانون جهادی خدمت رضوی شهرستان شهریار ضمن قدردانی از ناذران و خیران،گفت: با عنایت به اینکه در سنوات گذشته نیز اقدامات متعدد و مشابهی در نقاط مختلف شهرستان شهریارصورت گرفته، راه اقدام جهادی همچنان باز است، همه خیران و نیکوکاران می توانند با کمک های مومنانه خود در راستای محرومیت زدایی درمنطقه مشارکت کنند.

گفتنی است، شناسایی، جذب و بکارگیری خادمیاران متخصص جهت افزایش بهره وری و خدمات رسانی بهتر به محرومین و نیازمندان، ساخت، تعمیر و بازسازی ابنیه عام المنفعه مانند مدارس، مساجد، درمانگاه یا مراکز بهداشت، خانه های محرومین و نیازمندان درمناطق محروم، تامین لوازم مورد نیاز خانواده های، مددجویان و نیازمندان، ایجاد شغل برای خانواده های مددجویان و محرومین از طریق هماهنگی و معرفی به کارگاه های تولیدی، شرکت ها، تأمین وسایل و لوازم اشتغال بکار در منزل مددجویان و محرومین مانند چرخ خیاطی، دار قالی و … از وظایف خادمیاران کانون جهادی به شمار می رود.

انتهای پیام/خبرنگار علی محرابی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  بازسازی و نوسازی اساسی منازل ایتام توسط جهادگران رضوی در شهرستان شهریار

مطلب پیشنهادی

تجلیل از خانواده‌های شهیدان کوهی و بختیاری

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ در سلسله دیدارهای خانواده های شهدا از خانواده های شهیدان علی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *