بازسازی سقف شبستان آستان مقدس حرم حضرت لوط پیغمبر توسط خادمین رضوی شهریار

به همت خیرین امام رضایی شهرستان شهریار، عملیات بازسازی سقف شبستان آستان مقدس حرم حضرت لوط پیغمبر انجام شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،به دنبال ریزش آب نزولات آسمانی از سقف و پیگیرهای خادمین مبنی بر اجرای کار تعمیراتی و بازسازی و اعلام نداشتن بودجه از سوی اداره اوقاف شهرستان رباط کریم، مراحل اجرای کار توسط خادمین جهادی شهرستان شهریار کلیدخورد.
ابتدا دستگاه بالابر مصالح که نقص فنی داشت با اعزام کارشناس مربوطه راه اندازی شد، سپس مصالح و پوکه تهیه شده به محل منتقل و عملیات کرسی چینی، شیب بندی، سیمانکاری و ایزوگام توسط کارگران انجام شد و پروژه بازسازی سقف شبستان آستان مقدس حضرت لوط پیامبر با کمک های مومنانه خیرین خوش‌نام با هزینه ای بالغ بر ۱۸۲ میلیون تومان به پایان رسید.
گفتنی است، بقعه لوط نبی(ع) یکی از مکان‌های کمتر شناخته‌شده در تهران و زیارتگاهی است که بسیاری از مردم از وجود آن بی‌خبر هستند. این بقعه در شمال غربی روستای محمد آباد شهرستان رباط کریم واقع شده است که با توجه به پیشینه خود هویت تاریخی و مذهبی به این منطقه می‌بخشد. البته درباره محل دفن حضرت لوط نبی(ع) مکان‌های مختلفی در نقاط مختلف دنیا ذکر شده است که در این بین یکی از این مکان‌ها، مرقد لوط نبی در استان تهران واقع درشهرستان رباط کریم است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  بازسازی سقف شبستان آستان مقدس حرم حضرت لوط پیغمبر توسط خادمین رضوی شهریار

مطلب پیشنهادی

مسابقه ویژه دانش آموزان به مناسبت دهه کرامت باحضور خادمیاران منطقه ۱۷ تهران

مسابقه ویژه دانش آموزان درآستانه ولادت امام رضا علیه السلام آموزش وپرورش منطقه ۱۷ شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *