ایجاد موج جدید از خدمت خادمیاران ورامین

جلسه تعیین تکلیف خادمیاران جدیدالورود در شهرستان ورامین برگزار شد تا خدمت بیشتر خادمیاران گسترده‌تر شود.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین و مسئولین کانون های شهرستان جلسه ای با موضوع تعیین تکلیف خادمیاران غیر فعال و بلاتکلیف برگزار شد.
این جلسه که ابتدا با قرائت قرآن آغاز شد و در ادامه مراسم صوت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام پخش شد.

در ادامه مراسم حجت السلام و المسلمین فیصلی مسئول کانون تبلیغات دینی کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین از خصوصیات اخلاقی، رفتاری و درجات خادمیاران امام رضا علیه السلام در جامعه اسلامی و فضایل امام رضا علیه السلام نکاتی را مطرح کرد.

همچنین سید یدالله حسینی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین مواردی را در رابطه با فعالیت در کانون های شهرستان و عدم فعالیت نکردن خادمیاران در سطح شهرستان و نحوه فعالیت در کانون های مختلف را خدمت خادمیاران توضیح داد.

در انتهای مراسم نیز فرم هایی به خادمیاران محترم تحویل داده شد که اطلاعات و علاقمندی خود را برای فعالیت در کانون ها تکمیل کنند.

لازم به ذکر است که تعداد زیادی از خادمیاران در سطح شهرستان که قبلا خادمیار شده بودند فعالیتی در دفتر کانون یا در کانون های محله ای نداشتند و غیرفعال بودند که کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین به همت سرکانون ها و خادمیاران خود توانست جلسه ای برای فعال کردن این خادمیاران برگزار کند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ایجاد موج جدید از خدمت خادمیاران ورامین

مطلب پیشنهادی

پویش مهربانی توسط خادمیاران منطقه ۶ بمناسبت دهه کرامت

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، با پویش امام رضایی شور و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *