اکرام احسان‌پذیران از سوی خادمیاران کانون زیارت منطقه دارالمومنین در ماه ضیافت الهی

سفیران حضرت رضا(ع) در کانون زیارت منطقه ۱۴ با اهدای کمک‌های معیشتی و البسه نو شادی و سرور را میهمان خانه‌های نیازمندان کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، رضا شاهنجرانی مسئول کانون زیارت منطقه ۱۴ در خبری اعلام‌ کرد: خادمیاران و یاوران رضوی در آستانه عید نوروز و در ماه پربرکت رمضان با تهیه لباس نو و کمک‌های مومنانه به وظایف خود در عرصه خدمت‌رسانی به دلدادگان امام رئوف(ع) جامه عمل پوشاندند‌.

شاهنجرانی ضمن تاکید بر وجود فشارهای مضاعف اقتصادی بر برخی خانواده‌ها در شب عید افزود: شناسایی افراد کم‌برخوردار و خدمت‌رسانی به این قشر آبرومند به ویژه در روزهای منتهی به سال جدید و عید نوروز مورد توجه و تاکید دوچندان خادمیاران در کانون زیارت قرار گرفت. در واقع خادمیاران‌ این کانون هم در عرصه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و هم‌ شناسایی و اعزام زائر اولی‌ها با جدیت و پویایی ویژه‌ای در این میدان‌ها حضور یافتند و برای کاهش محرومیت‌ها و احسان‌ به افراد کم‌برخوردار با نگاه ویژه‌تری وارد عمل شدند.

وی ضمن اشاره به ارتباط تنگاتنگ کانون زیارت با کانون محله‌ای در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان گفت: خادمیاران کانون زیارت در آستانه سال نو با آماده‌سازی ۱۶ بسته ارزاق شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، چای، قند، شکر و … به ارزش ۱۲۶میلیون ریال، تهیه ۱۳ دست لباس برای نوجوانان به ارزش ۶۵میلیون ریال و اهدای آن به کانون محله‌ای جهت تقدیم‌ به افراد احسان‌پذیرِ شناسایی‌شده در منطقه با این کانون مشارکت کردند.

کانون زیارت همچنین با تامین ۳ بسته معیشتی به ارزش ۳۴میلیون ریال و یک دستگاه یخچال و ماشین لباسشویی به ارزش ۱۴۰میلیون ریال و اهدای آن به افراد کم‌برخوردار خارج از منطقه ۱۴ اقدامی خداپسندانه را رقم زدند.

مسئول کانون زیارت منطقه دارالمومنین در پایان ضمن توجه به سایر اقدامات خادمیاران کانون زیارت اظهار داشت: خادمیاران رضوی افزون بر این اقدامات؛ بیماران و سالمندان را برای زیارت بقاع متبرکه همراهی می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان‌ به سفر ۲ روزه یک بانوی سالخورده به میزبانی یکی از خادمیاران به شهر مقدس قم در واپسین روزهای سال جاری اشاره کرد.

پایان خبر/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اکرام احسان‌پذیران از سوی خادمیاران کانون زیارت منطقه دارالمومنین در ماه ضیافت الهی

مطلب پیشنهادی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون‌های خدمت رضوی و آموزش و پرورش منطقه ۱۴

تفاهم نامه همکاری کانون های خدمت رضوی یا آموزش و پرورش در راستای برگزاری مراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *