اولین هیئت خدام الرضا(ع) شهرستان ورامین برگزار شد

هیات خدام الرضا(ع) شهرستان ورامین توسط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین افتتاح شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، هیئت خدام الرضا(ع) شهرستان ورامین در چهارشنبه امام رضایی توسط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین برای اولین بار برگزار شد.
این مراسم که در حسینیه شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد، با حضور مسئولین سیاسی و مذهبی شهرستان ورامین، حجت الاسلام محمودی امام جمعه شهرستان ورامین، اعضای شورای شهر، هیئات مذهبی و مساجد و خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ورامین همراه بود.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خوشی خوانساری با محوریت کرامات امام رضا (ع) و خادمین حرم امام رضا(ع) سخنرانی و کربلایی حامد کاشانی و حاج محمود علوی با محوریت امام رضا(ع) و حضرت زینب(س)مدح خوانی کردند.
مصادف با این  مراسم، چایخانه حضرتی امام رضا(ع) در ورامین نیز شروع به کار کرده و در مراسم افتتاحیه به خادمین و مهمانان مراسم خدمات ارائه کردند.
خادمیاران ورامینی در این مراسم توانستند در این مراسم خدماتی اعم از مشاوره پزشکی، پخش کلیپ ، غرفه کودک و… را ارائه بدهند.
در انتهای مراسم نیز که همزمان با ساعت ۸ عاشقی بود صلوات خاصه امام رضا ع خوانده شد و با پذیرایی از خادمیاران و مهمانان عزیز مراسم به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اولین هیئت خدام الرضا(ع) شهرستان ورامین برگزار شد

مطلب پیشنهادی

همزمان با دهه کرامت صورت پذیرفت ؛ برگزاری کرسی تلاوت رضوی با حضور قاری بین المللی

کرسی تلاوت رضوی به مناسبت دهه کرامت با حضور قاری ملی و بین‌المللی سید محمد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *