اهدا ۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان در شهرقدس

همزمان با جمعه مهدوی و اول ذیحجه سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) تعداد ۲۴ سری جهیزیه از کرامات رضوی به نوعروسان شهرقدس اهدا شد تا زندگی مشترک خود را در سایه اهل بیت(ع) آغاز کنند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در نخستین روز از ماه ذیحجه و همزمان با سالروز پیوند آسمانی امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری کانون‌های خدمت رضوی، ستاد ازدواج آسان و خیرین ۲۴ سری جهیزیه همراه با هدایای فرهنگی و تبرکی به نوعروسان اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در این خصوص بیان کرد: در زمینه فراهم سازی امر ازدواج و در جهت امید آفرینی و تبیین همه موظف هستند و واسطه گری یا شفاعت در امر ازدواج از امور سفارش شده است.

وی با تاکید بر اهمیت ازدواج آسان در جامعه افزود: مسوولین باید در تحقق امر ازدواج آسان و فرزندآوری نقش خود را ایفا کنند و لازم است فرهنگ مشارکت و حمایت از زوج‌های جوان به فرهنگ عمومی تبدیل شود و ازدواج باید آگاهانه، به‌هنگام، آسان و پایدار باشد.

قدرت اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس با اشاره به اینکه خادمیاران امام هشتم(ع) در راستای ترویج فرهنگ رضوی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، افزود: در ادامه برنامه‌های دهه کرامت با هماهنگی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری مسوولین شهرقدس و خیرین ۱۷ قلم کالا برای هر سری جهیزیه آماده شد.

وی ادامه داد: خدمت به آستان مقدس امام رضا(ع) در هر زمان و مکانی مورد توجه و عنایت حضرت قرار میگیرد.

امیر عذیری رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرقدس در ادامه بیان داشت: این اقدام خیرخواهانه در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان جوانان با همکاری ستاد ازدواج آسان صورت گرفت تا اقدامی در ترویج این سنت حسنه صورت گیرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اهدا ۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان در شهرقدس

مطلب پیشنهادی

خادمیار جانباز منطقه نوزده تهران مورد تجلیل قرار گرفت

در مراسمی صمیمی، از خدمات و ایثارگری‌های جانباز سرافراز، سید محمد توکلی، خادمیار گرانقدر منطقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *