اهدای هدایای متبرک به نومادران بیمارستان مفتح توسط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین

به همت کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین و با مشارکت بسیج خواهران حوزه حضرت فاطمه(س) و با همکاری کانون خدمت مشاوره و مددکاری رضوی ورامین هدایای متبرک تهیه و از نومادران و پرستاران بیمارستان مفتح تجلیل شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین و با همکاری کانون خدمت مشاوره و مددکاری و با مشارکت بسیج خواهران حوزه حضرت فاطمه (س) ، هدایایی تهیه و به همراه هدیه های متبرک شامل گلاب و نبات حضرتی از نومادران و پرستاران بیمارستان مفتح تجلیل شد .

لورایی مسئول امور خادمیاری خواهران کانون خدمت رضوی ورامین در این باره اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام مادر ، به نومادران و پرستاران هدایایی شامل گلدان و روسری و گیره مو و هدایای تبرکی امام رضا(ع) شامل گلاب و نبات رضوی اهدا شد و آنها به شدت از این کار خوشحال شدند و اظهار شادمانی کردند .

وی افزود: ۳ گلاب متبرک که با آن گلاب داخل روضه منوره را شست و شو میدهند را به سه پرستار نمونه که مادر هم بودند اهدا شد و به تمام نومادران ایرانی و اتباع نیز  نبات متبرک با ذکر صلوات هدیه شد، نومادران از اینکه فرزند به دنیا آورده بودند و در این روز این هدایای معنوی را نیز دریافت کردند بسیار ابزار شادمانی کردند .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اهدای هدایای متبرک به نومادران بیمارستان مفتح  توسط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *