انس با قرآن/حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران در نمایشگاه بین المللی قرآن

خادمیاران کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با برنامه های متنوع در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نجمه مقصودی مسئول کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مولای متقیان امام علی علیه‌السلام گفت:رمضان، ماهی است که در آن قرآن نازل شد. بنابراین، رابطه ویژه ای میان قرآن و ماه رمضان وجود دارد؛ همان گونه که در فصل بهار، عالم طبیعت، حیاتی دوباره پیدا می کند، رمضان نیز بهار قرآن است.

وی اظهار داشت: غرفه آستان قدس رضوی و حضور مرکز امور قرآنی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران تا ۱۴ فروردین هر روز میزبان علاقه‌مندان به قرآن در مصلی امام خمینی(ره) تهران است که خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در شام شهادت امیرالمومنین(ع) در غرفه حضور پیدا کردند.

مقصودی افزود: طرح‌های قرآنی این غرفه ازجمله کرسی تلاوت رضوی، من قرآن را دوست دارم، دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) و دوره‌های تربیت مربی آن، آموزش تلاوت شمیم رضوی، تحفیظ رضوی، دوره‌های تفسیر و تدبر قرآن کریم، شباب‌الرضا(ع)، جلسات سنتی قرآن کریم و راه‌اندازی و راهبری آن، نذر بهشتی و رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در زمان حضور خادمیاران منطقه۵، طرح “من قرآن را دوست دارم” مختص کودکان و نوجوانان در نمایشگاه اجرا و ۲۰۰ نفر از علاقه‌مندان در این طرح به صورت مجازی ثبت نام کردند.

مقصودی گفت: در طرح مهد الرضا(ع) چهار میز برای بازی ها و برنامه های خاص با محتوا و محوریت دینی در نظر گرفته شده بود، آموزش قرآن به صورت غیر مستقیم و در قالب بازی، قصه، شعر، نمایش سایه، پازل و نقاشی‌ ، طراحی شده تا مباحث دینی به کودکان به صورت ساده و روان آموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه های غرفه آستان قدس رضوی، گروه سرود دختران کانون محله ای شهید روستایی محله کن به اجرای چند قطعه پرداختند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  انس با قرآن/حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران در نمایشگاه بین المللی قرآن

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *