انجام مصاحبه با خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران

برای تکمیل مراحل عضویت، هسته گزینش کانون خدمت رضوی منطقه ۱۴ با ۱۰۰ نفر از خادمیاران منطقه مصاحبه حضوری کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، برای تکمیل و انجام مراحل اداری عضویت خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران که تا کنون نتوانسته بودند شرایط ثبت نام خود را تکمیل کنند، هیئت گزینش کانون خدمت رضوی اقدام به برگزاری جلسه مصاحبه حضوری نمود.
در روز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ده تن از خادمیاران گزینش‌گر خواهر و برادر از ۸ صبح تا ۵ عصر با بیش از ۱۰۰ نفر خادمیار رضوی از بانوان و آقایان در دبیرستان شهید عاشوری تهران بصورت اختصاصی مصاحبه کردند. این خادمیاران که تا کنون مراحل عضویت ایشان تکمیل نشده بود توانستند در این روز روند اداری و گزینش خود را انجام داده و بعد از تکمیل مدارک پرونده با دریافت کد خدمتی عضویت خود را کامل نمایند‌.
گفتنی است برای انتخاب شیفت خدمتی آستان قدس رضوی باید بعد از اتمام مراحل ذکر شده، خادمیاران وارد سامانه خدمتی خود شده و آموزش مجازی بدو خدمت که در ۲۰ گام طراحی شده را طی نمایند. بعد از آموزش و موفقیت در آزمون مربوطه، برای حضور و انجام خدمت در بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضاع به مشهد مقدس عزیمت نمایند. البته کسانی که قبلا با موفقیت آزمون حرم شناسی را طی کرده‌‌اند، نیازی به شرکت در این دوره مجازی نخواهند داشت و می‌توانند نسبت به انتخاب شیفت خدمت در حرم رضوی اقدام نمایید‌.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  انجام مصاحبه با خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

حدیث‌نگاری رضوی در منطقه نوزده/ هدیه‌ای نفیس به عاشقان امام رضا (ع)

کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه نوزده در اقدامی خلاقانه و ابتکاری، اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *