افزایش سطح خدمت‌رسانی با همکاری کانون‌های محله‌ای در شهرقدس

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی عمومی با کانون‌های محله‌ای مساجد و خیریه‌ها برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی کانون‌ عمومی خدمت رضوی با کانون‌های محله‌ای مساجد و خیریه‌ها در راستای امور مربوطه و افزایش خدمت‌رسانی به جامعه هدف همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس برگزار شد.

این جلسه با قرائت قرآن کریم توسط خادمیار رضوی و مولودی خوانی توسط ذاکر اهل بیت(ع) در مدح حضرت زهرا(س) آغاز شد.

قدرت الله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) به شرح شکل‌گیری و اهداف کانون‌ها پرداخت و در ادامه اظهار کرد: تشکیل دفاتر در جهت خدمت‌رسانی در هر نقطه از شهر و محل زندگی بوده که به نیابت از امام رضا(ع) برای افراد واجد شرایط انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کانون‌های محله‌ای نیز می‌توانند با گسترش خدماتی مانند تامین جهیزیه و بسته‌های معیشتی، بهداشت و سلامت، پخت غذا، کمک به نیازمندان، اعزام به سفر زیارتی ، دیدار با خانواده‌های شهدا و برنامه‌های کمک درسی دانش آموزان و دانشجویان خدمت‌رسانی و همکاری داشته باشند.

کریمی به تهیه بسته‌های کمک معیشتی و همکاری خیریه‌ها اشاره کرد و افزود: با این هم افزایی سفره‌های نیازمندان در نقاط مختلف شهر برای شب عید به تبرکات امام رضا(ع) متبرک شده و هریک از خیریه‌های کانون‌های محله‌ای می‌توانند در حد توان در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: شبکه‌سازی خیرین جهت ارائه خدمات شایسته همراه با کار فرهنگی و آموزشی می‌تواند در ارتقا سطح خدمت‌رسانی تاثیر به سزایی داشته باشد.

یزدان رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه به راه‌اندازی مجمع خیرین اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی در راستای ساماندهی خیریه‌ها در نظر گرفته شده و گسترش خدمت رسانی موجب ایجاد برکت و توزیع کمک‌های در اسرع وقت به نیازمندان خواهد بود.

در ادامه جلسه پیشنهاد و نظراتی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در پایان از بانوان حاضر در جلسه با اهدای گل و هدایا به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  افزایش سطح خدمت‌رسانی با همکاری کانون‌های محله‌ای در شهرقدس

مطلب پیشنهادی

شور و شوق وصف ناپذیر در تکیه اعظم مکتب العباس (ع) با حضور خادمیاران

تکیه اعظم مکتب العباس (ع)، از بزرگترین و مشهورترین تکایای آذری زبان ها در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *