اعطای تسهیلات اشتغال و کارآفرینی وارد مرحله اجرا شد

اعطای تسهیلات اشتغال و کارآفرینی توسط کانون اشتغال و کارآفرینی خدمت رضوی استان تهران وارد مرحله اجرا شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به گفته ام البنین حکیمی، مسئول کانون اشتغال و کارآفرینی منطقه ۲۱ تهران، پس از پایان مهلت پیش ثبت نام تسهیلات کارآفرینی و اشتغال توسط متقاضیان واجد شرایط ، اعطای این وام وارد مرحله اجرا شد.

وی گفت: در جلسه ای که در سطح استان تهران داشتیم، حمیدرضا عبدالحسینی مسئول کانون اشتغال و کارآفرینی استان تهران به تسریع در روند واگذاری وام ها به واجدین شرایط تاکید کرد و در خصوص چگونگی اعطای وام گفت: پس از پیش ثبت نام، مدارک متقاضیان توسط کمیته امداد بررسی و پس از تایید، تسهیلات مورد نیاز متقاضی بر اساس نوع خوداشتغالی حداکثر تا ۱۵۰ میلیون تومان به واجدین شرایط اعطا خواهد شد.

حکیمی افزود: با توجه به استقبال و درخواست زیاد متقاضیان جهت تسهیل امر پیش ثبت نام، کانون اشتغال و کارآفرینی استان تهران اقدام به خرید اشتراک از نرم افزار پرس لاین و طراحی سامانه ثبت نام کرد و با این اقدام پیش ثبت نام متقاضیان تسهیل شد.

وی در پایان گفت: تا کنون ۴۵ نفر از طریق کانون اشتغال و کارآفرینی منطقه ۲۱ تسهیلات خود را دریافت کرده اند و در این مرحله ۳۸ نفر پیش ثبت نام کرده اند که پس از طی مراحل مصوب وام خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اعطای تسهیلات اشتغال و کارآفرینی وارد مرحله اجرا شد

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *