اعزام ۴ زائر اولی به دیار عشق

خادمیاران کانون زیارت یک خانواده نیازمند را به مدت ۵ روز به زیارت امام مهربانی ها فرستادند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمد امین قاضی مسئول کانون زیارت منطقه ۵ تهران با اشاره به اجرای طرح اعزام زائران محروم زیارت اولی اظهار کرد:
یکی از برنامه‌های کانون خدمت رضوی در منطقه، شناسایی اقشار محروم جامعه است که تاکنون موفق به حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) نشدند. در همین راستا یکی از خادمیاران با نذر خود خواستار معرفی یک خانواده زائر اولی برای تشرف به حرم مطهر رضوی شد که با کمک رابطین و کانون های محلی یک خانواده شناسایی و اقدامات سفرشان مهیا شد.

وی گفت: سفر این خانواده اولین اعزام زائر اولی امسال است که کاملا به صورت فردی شکل گرفت و زائران رضوی به مدت ۵ روز در مشهد مقدس اقامت داشتند که تهیه بلیط رفت و برگشت و محل اسکان با هماهنگی خادمیاران انجام شد ، همچنین مبلغی بابت تهیه غذا و خرید سوغاتی برای این خانواده در نظر گرفته شد.

قابل ذکر است که خیرین جهت مشارکت در برنامه های اجرایی کانون های خدمت رضوی منطقه۵ از جمله فعالیتهای عمومی ،آزادی زندانیان و تهیه بسته های معیشتی و… می توانند از طریق واریز به شماره حساب ۵۸۵۳۳۷۷۰۹۳ به نام درآمد و هزینه آستان قدس رضوی تهران با شناسه ویژه منطقه ۵(عام): ۳۲۰۰۱۱۱۱۴ همراه خادمیاران باشند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اعزام ۴ زائر اولی به دیار عشق

مطلب پیشنهادی

۱۱۰ بسته کمک مومنانه رضوی، هدیه محسنین منطقه ۱۴ تهران

کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد شهید بهشتی(ره) با اقتدا به مولای متقیان و مامن محرومان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *