اشتیاق دیدنی دانش آموزان/ حضور پرچم متبرک رضوی در مدرسه میعاد

مراسم تجلیل از مادر شهید محمد حسن امینی فرد به مناسبت ایام فاطمیه و چهارشنبه های امام رضایی با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی در مدرسه دخترانه میعاد برگزار شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مریم سعیدزاده مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه۵ تهران ضمن ابراز تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها گفت : با دعوت مسئولان مدرسه دخترانه ابتدایی و متوسطه اول میعاد در محله کوهسار خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه در معیت پرچم متبرک رضوی در مراسم عزاداری و تجلیل از مادر شهید محمد حسن امینی فرد شرکت کردند.

وی اظهار داشت: کوچه ای که مدرسه در آن واقع شده به نام شهید بزرگوار محمد حسن امینی فرد نامگذاری شده است، بعد از قرائت آیاتی از قرآن کریم و همخوانی صلوات خاصه، زندگی نامه شهید توسط یکی از دانش آموزان خوانده شد.

سعیدزاده افزود: حضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک، شور و شوق دانش آموزان، رقابت در تمسک جستن و اشکهایی که از گوشه چشمان دختران روانه می شد بسیار دیدنی بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دانش آموزان با اشتیاق خاص و بیان خوشحالی از اینکه تازه به مذهب شیعه گرایش پیدا کرده با وجود خانواده اهل تسنن توجه خادمیاران را جلب کرد.

مسئول کانون تعلیم و تربیت بیان کرد: بعد از مداحی و تجلیل از مادر شهید، بسته های چای تبرکی چایخانه حضرت رضا علیه السلام به ۵۰۰ دانش آموز مدرسه اهدا شد.

انتهای پیام/

خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اشتیاق دیدنی دانش آموزان/ حضور پرچم متبرک رضوی در مدرسه میعاد

مطلب پیشنهادی

۸ روز خدمت/ خدمتی خاص برای خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران

خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران در راستای اجرای طرح منادیان عدالت در دهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *