استودیو خورشید هشتم/خدمتی متفاوت در عرصه رسانه رضوی استان تهران

گامی دیگر ازکانون خدمت رضوی رسانه وفضای مجازی استان تهران درمسیر خدمت رسانی با عنوان استودیو خورشید هشتم 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با چهارشنبه های امام رضایی احمد زمردی دبیر کانون خدمت رضوی رسانه وفضای مجازی استان تهران از همکاری خادمیار رسانه این استان برای ساخت استودیو خبر داد و گفت : ازابتدای سال جاری به دنبال فضایی برای تهیه و تدوین آثار فاخر رسانه‌ای با محتوای امام رضایی بودیم.

وی اظهارداشت: باوجود به تفاهم رسیدن با رادیو به جهت استفاده از استودیو برای آموزش، این خلأ احساس می شد که چگونه تولیدات محتوایی مختص خادمیاران استان تهران بنام امام رئوف را با استانداردهای لازم و فاخر تولید کنیم .

زمردی بااشاره به برنامه ریزی اولیه برای تولید برنامه رادیویی بنام خورشید هشتم با حضور مجریان توانمند صدای جمهوری اسلامی ایران و خادمیاران مستعد داشتن یک استودیو که بشود کارها را ضبط و تولید کرد بسیار ضروری به نظر می رسید.

وی بابیان اینکه برنامه داشتن استودیو درجلسه کارگروه رسانه مطرح شد،یکی از خادمیاران رسانه‌ای استان ساخت استودیو برای فعالیت های شخصی و تولیدات رسانه‌ای کانون خدمت رضوی استان تهران را پذیرفت .

زمردی درپایان از این خادمیار تقدیر و به مناسبت چهارشنبه های امام رضایی پیشنهاد نامگذاری استودیو بنام خورشید هشتم را ارائه کرد .

انتهای پیام/ محمد ملکی ثانی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  استودیو خورشید هشتم/خدمتی متفاوت در عرصه رسانه رضوی استان تهران

مطلب پیشنهادی

گزارش تصویری اولین حضور بانوان خادمیار در چایخانه حضرت رضا(ع)

بانوان خادمیار کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشن دختران مسجد ولی الله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *