استشمام عطر و بوی رضوی/۸۸ بسته معیشتی در شهرستان قرچک توزیع شد

در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بسته های معیشتی به دست نیازمندان شهرستان قرچک رسید.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران رضوی در ایام فاطمیه اقدام به تهیه و توزیع ۸۸ بسته معیشتی جهت اهدا به خانواده های نیازمند از طرف کانون عمومی کردند.

مراسم آماده سازی بسته ها در کانون محله ای مسجد امام رضا علیه السلام شهرستان قرچک برگزار شد.

روح اله آقازاده مسئول کانون های عمومی خدمت رضوی اظهار داشت: طبق مصوبه جلسه ستادی و سیاست گذاری ابلاغی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک مقرر شد در دهه فاطمیه تعداد ۸۸ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

وی در ادامه اظهار داشت: بسته های ارزاق شامل ۵ کیلو گرم برنج ایرانی، یک بسته چای، روغن مایع، قند، شکر، رب گوجه فرنگی، ۲ بسته ماکارونی، ۲ بسته سویا و نخود، لوبیا، عدس و لپه به ارزش ارزش ریالی ۱۰ میلیون ریال می باشد.

مسئول کانون عمومی و محله ای ادامه داد: بسته ها با مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی تهیه شد و در اختیار کانون های محله ای زیر مجموعه کانون عمومی قرار گرفت تا بین نیازمندان تحت پوشش در محله خود توزیع شود.

در مراسم توزیع بسته های ارزاق حجت الاسلام مصطفی دین پرور مسئول امور رسیدگی به مساجد شهرستان قرچک حضور داشت.

دین پرور در سخنان خود عنوان کرد: یکی از برنامه های مسجد تراز انقلاب اسلامی که برگرفته از مسجد النبی مکرم اسلام است ارائه خدمات اجتماعی است و نمونه بارز این خدمت، اتفاقی بود که امروز در این مسجد شاهد آن بودیم این عمل مصداق خدمت به عیال الله است یعنی خدمت به خانواده خداوند، که به واسطه نام مبارک سلطان علی ابن موسی الرضا(ع) تحقق یافته است.

وی ادامه داد: طبق توافق نامه ای که بین امور مساجد شهرستان با دفتر خدمت رضوی بسته شده است بنا داریم به لطف خدا خدمات رضوی را محله به محله و مسجد به مسجد پیش ببریم و در تمامی مساجد شهرستان به مردم ارائه خدمت داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  استشمام عطر و بوی رضوی/۸۸ بسته معیشتی در شهرستان قرچک توزیع شد

مطلب پیشنهادی

سیاه پوش شدن دفتر کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهانش

به دنبال اعلام پنج روز عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب، دفتر کانون خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *