ارایه خدمات مددکاری توسط خادمیاران رضوی منطقه ۱۴

نیره تهرانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی دارالمؤمنین تهران گفت: استمرار در ارائه خدمات مددکاری به محبان اهل بیت(ع) از ویژگی‌های بارز خادمیاران است. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نیره تهرانی گفت: در روزگاری که به دلایل گوناگون و گاهی ناشناخته؛ زمینه ایجاد تنش و بحران‌های فردی و جمعی شدت گرفته و به بروز مشکلات و ناهنجاری‌های عدیده منجر شده است؛ خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ١۴ تهران با تمام قوا وارد عرصه خدمت در حیطه تخصص و حرفه خود شده‌اند و با حضور فعالانه خود زمینه برقراری ارتباط با اقشار مختلف را فراهم آورده‌اند.

مسئول کانون مشاوره و مددکاری افزود: خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خود را وقف رسیدگی به اموری کرده‌اند که شاید در توان هرکسی نباشد. داشتن گوش شنوا برای غم‌ها، مصائب و اسراری که جایی جز نهان‌خانه دل ندارد، آن هم داوطلبانه و با انگیزه الهی، ایمانی راسخ و روحیه‌ای پرقدرت می‌طلبد. ایمان و باوری که به لطف پروردگار و عنایت امام رئوف(ع) همچون گنجی در وجود مشاوران کانون مشاوره به ودیعه نهاده شده است.

وی در ادامه گفت: مساجد و حسینیه‌ها از دیرباز یکی از سنگرهای خدمت به خلق‌الله شناخته می‌شده و متخصصان کانون مشاوره هم با حضور مستمر، مثمرثمر و خالصانه خود در مساجدی همچون خداداد، امام محمد تقی(ع)، امام جعفر صادق(ع)، فاطمیه و حسینیه جوانان حسینی به وظایف‌شان در قبال محبان حضرت رضا(ع) جامه عمل پوشانده و به این کانون‌های اصیل فرهنگی و اجتماعی رنگ و جلوه‌ای پویاتر می‌بخشند.

تهرانی در پایان گفت: اقدامات و فعالیت‌های کانون مشاوره منطقه دارالمؤمنین تهران در زمینه‌های رفع مشکلات فردی و اجتماعی در رده‌های سنی بسیار چشمگیر است و از میان آنها به مواردی همچون کاهش تنش‌های روحی، ارائه راه حل برای کاهش و حل مشکلات خانوادگی، اصلاح و بهبود روابط زوجین با هم و فرزندان، خانواده‌درمانی، آموزش سبک‌ها و تکنیک‌های فرزندپروری، آموزش مهارت‌های والدگری، ایجاد انگیزه و امید، ارتقاء توانمندی برای حل مسئله، افزایش سازگاری و بهبود روابط، آموزش مراحل حل تعارض‌های بین فردی، کیفیت‌بخشی به زندگی مبتلایان به سطح خلق پایین، مدیریت بحران و… می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارایه خدمات مددکاری توسط خادمیاران رضوی منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *