ارائه مشاوره حقوقی رایگان خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ تهران، به شهروندان مشاوره حقوقی رایگان ارائه کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون حقوقی دارالمومنین تهران با هدف توسعه فرهنگ حقوقی و قضایی در بین شهروندان، کاهش جرائم و پرونده های قضایی و در راستای اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، هر روز بعد از نماز مغرب و عشا در تعدادی از مساجد منطقه حاضر می شوند و به شهروندان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می کنند.
خادمیاران طی هفته گذشته روز دوشنبه در مسجد امام صادق(ع) واقع در خیابان پیروزی، روز سه شنبه در مسجد امام صادق(ع) واقع در خیابان ۱۷ شهریور و روز چهارشنبه های امام رضایی در مساجد موسی بن جعفر(ع)، مسجد خداداد، مسجد ارباب و مسجد امام علی(ع) حضور پیدا کردند و به نمازگزاران و شهروندان مشاوره حقوقی رایگان اراده کردند.
این مشاوره های حقوقی در زمینه های تخلیه عین مستاجره، به دست آوردن مال غیر از طریق کلاهبرداری و امکان اقامه دعوی حقوقی و کیفری، جرم سرقت، اقامه دعوی با یکی از نهادهای دولتی، حضانت، قانون تملک آپارتمان ها و ممانعت از حق، مراحل عزل وکیل، صلح عمری، عدم اجرای تعهد در قرارداد و مراحل اقامه دعوی و محاسبه مهریه و مطالبه نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت ارائه شده است.
شایان ذکر است دو خادمیاران کانون حقوقی منطقه نیز هر هفته ۲ روز در دادسرای محلاتی حضور پیدا می کنند و به شهروندان خدمات حقوقی رایگان ارائه می کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه مشاوره حقوقی رایگان خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *