ارائه خدمات مشاوره‌ای مستمر از سوی خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴تهران

به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و هم‌زمان‌ با چهارشنبه‌های امام رضایی خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ به همشهریان خود خدمات تخصصی ارائه دادند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نیره تهرانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ اعلام کرد: به مناسبت آغاز ماه شعبان‌ المعظم مساجد خداداد، امام‌ محمد تقی(ع) و امام‌ جعفر صادق(ع) میزبان اساتید روانشناسی و مشاوران کانون‌ مشاوره در چهارشنبه امام رضایی بودند.

وی اظهارداشت: حضور مستمر و منظم متخصصان کانون‌ مشاوره در مساجد منطقه ۱۴ سبب شده اهالی هر محله در رده‌های سنی مختلف برای حل مشکلات و گرفتن مشاوره به آن‌ها مراجعه کنند.

تهرانی افزود: بررسی مشکلات مراجعان و درمان آن‌ها در جلسات متعدد صورت می‌گیرد و وضعیت مراجعان تا حصول بهبودی کامل و رسیدن به شرایط مطلوب از سوی خادمیاران پیگیری می‌شود‌‌.

وی با اشاره به انواع مشکلات مراجعان گفت: هر مشاور در حیطه تخصصی خود افراد را پذیرش و به آن‌ها مشاوره ارائه می‌کند که در رده سنی نوجوان و جوان می‌توان‌ به مواردی پرتکراری همچون اضطراب، عدم ارتباط مطلوب با والدین، خودکم‌بینی، کمال‌گرایی، اعتماد به نفس کاذب، وابستگی و خودشیفتگی، عدم اعتماد به نفس، حسادت و خشم و زورگویی و در میان زوجین به مسائلی مانند تعارض میان زوجین، عدم‌توانمندی در حل مسئله، عدم‌توانایی در کنترل هیجان و عدم مدیریت خشم اشاره کرد که به همه این موارد با تلاش مشاوران و مددکاران رسیدگی می‌شود.

مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۱۷ در ادامه گفت: یکی دیگر از خدمات مشاوران کانون در چهارشنبه امام رضایی تفسیر نقاشی کودکان تحت عنوان ورود به دنیای پنهان کودکانمان و ارائه مشاوره به والدین در جهت شناخت هرچه بیشتر روحیات فرزندانشان و توانمندی‌های آن‌ها بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دومین‌ جلسه کارگاه مهارت‌های زندگی با موضوع کنترل خشم هم با حضور ۱۵ نفر از بانوان در مسجد فاطمیه دولاب برگزار شد.

لازم به ذکر است خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری در جلسات مشاوره چهارشنبه‌های امام رضایی در بهمن‌ماه سال جاری به صد مراجعه‌کننده خدمات رایگان ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه خدمات مشاوره‌ای مستمر از سوی خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴تهران

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *