ارائه خدمات حقوقی رایگان خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ تهران، به شهروندان خدمات حقوقی رایگان ارائه کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ تهران، در طی یک هفته گذشته به ده ها نفر از شهروندان مشاوره حقوقی رایگان ارائه کردند.
همچنین به مناسبت هفته بسیج، خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ هر روز بعد از نماز مغرب و عشا در تعدادی از مساجد منطقه حاضر شدند و به شهروندان مشاوره های رایگان ارائه کردند. یکی از خادمیاران این کانون نیز ۵ روز و هر روز دوساعت در ایستگاه مترو مهدیه به شهروندان مشاوره رایگان ارائه کردند.
گفتنی است خادمیاران کانون حقوقی دارالمومنین تهران با هدف توسعه فرهنگ حقوقی و قضایی در بین شهروندان و کاهش جرائم و پرونده های قضایی و جلوگیری از سرگردانی مردم و در راستای ارتقای آگاهی های حقوقی شهروندان، به شهروندان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می کنند.
این مشاوره های حقوقی در زمینه های دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، استرداد جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت، دعاوی ملکی از جمله خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی ملک، الزام به تسلیم مبیع، رفع تصرف عدوانی، دعاوی کیفری همچون توهین، تهدید، ضرب و جرح، خیانت در امانت و روابط نامشروع و امور حسبی و دعاوی مالی منجمله مطالبه وجه چک، مطالبه وجه سفته و … می باشد.
شایان ذکر است خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ در هفته ۲ تا ۳ روز در دادسرا حضور پیدا می کنند و به شهروندان خدمات حقوقی رایگان ارائه می کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه خدمات حقوقی رایگان خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

خادمیاران رضوی منطقه نوزده، منادیان عشق و ارادت در قلب پایتخت

دیروز، خیابان‌های تهران غرق در عطر و بوی رضوی و شور و شوق وصف‌ناپذیری بود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *