اجرای ۱۵۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در استان تهران

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران گفت: در دهه کرامت ۸ برنامه اصلی و سراسری به صورت عمومی و ۴۴ برنامه فرعی برگزار خواهد شد و پیش بینی میشود حدود ۱۵۰۰ ویژه برنامه در کانون های خدمت رضوی شهر و استان تهران برگزار شود.
علیرضا جانه دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران در حاشیه آیین افتتاح نخستین مرکز کارآفرینی رضوی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: روزهای دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) توسط این کانون نامگذاری و طی هر روز بسته به نامگذاری اقدامات مختلفی در کانون‌های استانی برگزار میشود.
جانه گفت: امروز روز فناوری و کارآفرینی است که به همین مناسبت در کانون خدمت شهرستان پردیس حضور یافته و مجموعه کارآفرینی ایجاد شده توسط این کانون را افتتاح کردیم.
دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران افزود: در این فضا چندین حوزه کاری تدارک دیده شده و با بکارگیری مددجویان باتولید محصولات و فروش آنها در این حوزه اقدامات موثری انجام خواهند داد.
وی ادامه داد: پس از این افتتاح با حضور در پارک فناوری پردیس از شرکت‌های دانش بنیان تقدیر و با پرچم گردانی عطر و بوی ولایت در این پارک عطراگین شده و شهروندانی که توان حضور در مشهد مقدس را ندارند از این فرصت بهرمند شده و دل‌هایشان به امام خوبی‌ها نزدیکتر شود.
جانه اضافه کرد: روز گذشته با نام تجلیل از بقاع متبرکه نامگذاری شده بود، با حضور در امامزاده صالح ابن موسی الکاظم(ع) و امامزاده زید(ع) و… ضمن تجلیل از متولیان آنها این روز را گرامی داشته و این اقدام توسط خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی در نقاط مختلف شهر و استان تهران انجام شده است.
دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران، با بیان اینکه بازدید از بیمارستانها، پادگان‌ها، تجلیل از عوامل ناجا، خانواده شهدا و… از دیگر برنامه های این دهه است، ابراز کرد: در چهارشنبه‌های امام رضایی(ع) جشن‌های کریمانه در تمام مساجد برگزار و میزهای خدمت برپا خواهد شد.
وی تاکید کرد: روز جمعه تمام خادمیاران در نماز جمعه حاضر و دبیران در تمام استانها گزارش کار یکساله کانون‌های خدمت را در سخنرانی پیش از خطبه‌ها اعلام خواهند کرد.
جانه ادامه داد: طی این دهه ۸ برنامه اصلی و سراسری به صورت عمومی و ۴۴ برنامه فرعی برگزار خواهد شد که پیش بینی میشود حدود ۱۵۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در  کانون های خدمت رضوی شهر و استان تهران برگزار شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اجرای ۱۵۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در استان تهران

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *