آغاز جشن بندگی دختران ماه در سایه‌ عنایات امام رئوف(ع)

خادمیاران کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ تهران جشن تکلیف پنج دختر تازه‌ملکف را به یاد و نام‌ مبارک حضرت شمس الشموس(ع) مزین و متبرک‌ کردند‌.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، طیبه صفری با اشاره به طرح ملی دختران‌ ماه گفت: این رویداد ملی با مشارکت امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجرا است. در این طرح سراسری شناسایی دختران تازه‌مکلف به کمیته واگذار و برگزاری جشن، تهیه و اهدای هدایا بر عهده بنیاد کرامت رضوی قرار داده شده است.

وی افزود: با توجه به اهداف و رسالت کانون بانوان و خانواده؛ خادمیاران این کانون براساس دستورالعمل ابلاغی به صورت خانه به خانه موظف به اجرای این طرح در مناطق تحت پوشش خود شده‌اند.

صفری گفت: در حال حاضر یازده دختر تازه‌مکلف شناسایی و جهت دیدار و برپایی جشن تکلیف به کانون بانوان منطقه ۱۴ معرفی شدند که از این تعداد در مرحله اول، با ۵ خانواده تحت پوشش دیدار شد.

مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ اظهار داشت: در این محافل صمیمی که به نام حضرت ثامن الحجج(ع) متبرک و عطرآگین شد، شادی و شعف وصف‌ناپذیری حاکم بود و شوق زیارت حضرت رضا(ع) در چشمان چهار فرشته‌ای که تاکنون به پابوسی آن حضرت مشرف نشده بودند، موج می‌زد.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن خدمت‌رسانی و حمایت از خانواده‌های تحت پوشش گفت: یک خادمیار تخصصی هم به‌عنوان پشتیبان فرهنگی به‌صورت ماهانه با این خانواده‌ها در تماس و پاسخگوی مسائل دینی و فرهنگی است و خانواده‌ها می‌توانند از خدمات کانون‌های خدمت رضوی منطقه بهره‌مند شوند.

صفری با اشاره به انواع خدمات و پشتیبانی‌ها گفت: به‌طور مثال اگر خانواده‌ای به مشاوره مددکاری یا حقوقی نیاز داشته باشند؛ پشتیبان با کانون تخصصی مربوطه ارتباط گرفته و امکان بهره‌گیری از مشاوره را فراهم می‌کند.

وی در پایان‌گفت: با توجه به اینکه مادران ۴ خانواده سرپرست خانوار هستند و وظیفه تامین معیشت را بر عهده دارند، هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری این دیدارها در حال انجام است.

لازم به ذکر است مبلغ بیست‌میلیون ریال جهت اجرای طرح دختران ماه صرف شده است.

پایان خبر/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آغاز جشن بندگی دختران ماه در سایه‌ عنایات امام رئوف(ع)

مطلب پیشنهادی

خادمیار جانباز منطقه نوزده تهران مورد تجلیل قرار گرفت

در مراسمی صمیمی، از خدمات و ایثارگری‌های جانباز سرافراز، سید محمد توکلی، خادمیار گرانقدر منطقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *