آزاد سازی ۲ زندانی جرائم غیر عمد توسط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین

به همت کارگروه صلح و سازش و اصلاح ذات البین کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین در سومین سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و با کمک خیرین و نیکوکاران ۲ نفر زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در سومین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و به همت کارگروه صلح و سازش و اصلاح ذات البین کانون خدمت رضوی ورامین با کمک خیرین و نیکوکاران، بدهی دو نفر زندانیان جرائم غیرعمدی که یکی از آنها ۹ میلیون تومان بابت چک و دیگری ۱۰ میلیون تومان به علت نپرداختن نفقه در زندان بودند پرداخت و آزاد شدند.

سید یدالله حسینی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین در این خصوص اعلام کرد: به برکت و لطف امام رضا (ع) در سالروز شهادت سردار سلیمانی هفتمین و هشتمین زندانی توسط کانون خدمت رضوی ورامین و خیرین و نیکوکاران آزاد شدند.

حسینی گفت: امیدواریم این کار حسنه صلح و سازش به عنوان یکی از آموزه‌های قرآنی در جامعه متداول و جاری شود.

وی ادامه داد: به همت کارگروه صلح و سازش واصلاح ذات البین کانون خدمت رضوی ورامین و به نیابت از حضرت رضا(ع) یک پرونده قتل که حکم قصاص آن صادر و تایید شده بود با وساطت اعضای کانون خادم یاران رضوی ورامین و بزرگواری اولیا دم به صلح انجامید و این خانواده با حضور در دفتر خانه اسناد رسمی رضایت قطعی و بدون قید و شرط خود را اعلام کردند.

مسوول کانون خدمت رضوی ورامین گفت: این چهارمین قصاصی هست که اولیا دم با استعانت به حضرت رضا علیه السلام رضایت خود را اعلام و ثبت کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آزاد سازی ۲ زندانی جرائم غیر عمد توسط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *